HASTER!!! Rep af flise i brus??

Det er lykkes mig at ødelægge en flise i mit brusebad midt i det hele og flisen er gårt godt og grundigt i stykker.. min plan var at sætte nogle af stykkerne op igen med fliseklæb... men hvad med det der mangler??

Kan jeg bare "pudse" det op med fliseklæb ? bare så det der mangler af flisen bliver fyldt ud?? det er nok et stykke på ca. 6 x 4 cm?
Eller er der andre løsninger??

Det er ikke muligt at finde en ny flise der passer.. da det er et meget gammelt bad!

Kenneth
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tja.....

Du KAN selvfølgelig prøve at "lime" flisen sammen igen.... Men det ved jeg ikke om er muligt i din nuværende situation.
Jeg vil dog under ingen omstændigheder anbefale at du bare lægger fliseklb istedet for flise. Så hellere bruge en flise der ikke matcher i farven.
Ja eller bare slå det sidste af den ødelagte flise ud og pus feltet op så har du bare en grå firkant istedet.men vil nu også gerne høre hvordan du bar dig ad med at ødelægge den heherolleyes

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

Jeg ødelage den ved at jokke op på sådan en man har sat op til at vaske sine fødder på det kunne den ikke holde til så en træk flisen med ud.. UPS..

Nej fliserne er ikke kvadratiske...

og spejlflise.. hmm i ca 25 cintimeters højte.. det er der vist ikke så meget ved
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis