Klargjort i regnvejr.

Ann og jeg har brugt de våde dage til at male og slibe indvendig i Jam. Den er malet med oliemaling. Nye ryghynder og små kurve kom ind... Vinduer er tætnet så den er også helt tør på trods af sommerregn i stride strømme.
Du kan se billeder her hvis du vil give en kommentar.
http://picasaweb.google.com/grandoldman/JamSommeren2007

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tjah Det ser jo rimeligt ud Andy, der er faktisk kun en ting der støder mit øje !
Det gasapparat du har stående, må du ikke bruge i en båd. Mon du har glemt at læse brugsforviringen og reglementet på lige netop dette apparat ???

V.h. Håndværkeren
grunden til man ikke må bruge det er jo at det tager ilten.. og det vil alle flamme-varmere jo gøre.
Forøvrigt så har vi altid åben 2 steder når vi laver kaffe og mad..
Og man kan købe brugte både hos aut. forhandlere med underteksten.. ikke godkendt gasanlæg..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jamen jeg bruger da mit i køkenet da det er det eneste der duer til min Pandekage Pande, den er så tilpas bulet i bunden at den ikke kan bruges på et elkomfur.
Og når vi nu lige er ved emnet, så forstår jeg stadig ikke hvorfor man ikke længere må bruge Primus i en båd, det er da væsæntligt mere sikkert end gas og sprit.
Det ser rigtig godt ud og kan bestemt inspirere os, da vores gamle Albin også trænger til en kærlig hånd nede om læ.

Hæftede mig lige ved det med pulverslukkeren, som ikke kan gemmes af vejen - som søn af en brandmand er det min overbevisning, at den slags skal sidde så synligt som overhovedet muligt, så evt. gæster bemærker den med det samme og alle ombord kan finde den uden at skulle lede. Hjemme i vores rækkehus har vi en to-kilos pulverslukker samt et brandtæppe i køkkenet, en et-kilos halon på første sal og en to-kilos pulver mere på anden sal, hvor soveværelset er - og de sidder alle, så de skriger én lige op i ansigtet.

I mine øjne er det ikke grimt, blot sund fornuft.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Tak - nu fik jeg et godt argument overfor Ann.. hehe.. ej tak det er dejligt at det ikke kun er os der syntes det ser godt ud... i en gammel dame fra 1977 smile

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Flot stykke arbejde - vi er selv igang med den store tur så det er jo sjovt at se andres løsninger - øh den der bolchefarvet - hvor var det lige den kom fra
Den er købt i BIVA for 20 kr. Den er faktisk uundværlig.. den ene til kaffefløde og nescafé og den anden til smøger og mobiler'ne..
Den skal jo have et feminint islet.. hehe wink

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Citat :
Den skal jo have et feminint islet.. hehe wink

Pas du bare på, det ender med at Ann også vil have blomster i "vinduerne"
hehe.. de vil så blive vandet automatisk, når den lægger øret til... jeg er jo ikke øvet i de kastevinde der er i Svendborg Sund..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også