bmw e 30

stort problem, jeg har en e30 som bliver varm, rigtig varm. jeg trodet det var motorer så den skiftet jeg, men det hjælp ikke. problemet ligger i at nålen går langt over det røde felt og ingen varme inde i bilen(kun lidt) jeg har ellers skiftet vandpumpe,termostat,ræle.luftet ud,sikring inde i bilen ved varme app. det skal lige siges at det var det samme som den gamle motor gjorde og den jeg satte i virket som den skulle fra den bmw som jeg tog den fra. nogle gode råd, idag ellers prøvet jeg og skylle den igemmen med citronsyre intet hjælp.
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med dinne køleslanger bliver de varme?? ellers kunne jeg godt mistænke måler for at lave en fejl indikering
slangerne bliver varme som de skal men ikke inde i bilen, men ikke noget varme inde i bilen. kun lidt. jeg har ellers også kigget hos bmw e30 hjemme side men kan ikke finde hjælp nogle steder, ud over det jeg har skrivet og gjort
Når du tager nøglen ud, falder temp måler i bilen helt til bund? når du står og kigger ned i motorrummet kan du se 2 slanger som "går" ind i bilen ved torpedopladen. Bliver begge slanger varme der?

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
Annonce
ja begge slanger bliver varme det gør de faktisk i hele motor rummet som de skal men der kommer som sagt ikke noget varme inde i bilen. og temp målerar står over det røde felt når motorer køre men når der kun er tænding på ryger den ned på halv. og vandet ryger ud af eksplosionsbeholder hvis jeg har været ude og køre. det er ikke toppen den er der blivet kigget på, og som sagt kørte den som en drøm inde jeg pillet den ud af den bmw som jeg tog den fra.
Ang beholderen, er det nok fordi at blæseren på køleren ikke tænder. Så bliver vandet for varmt + trykket bliver for stort, så vil den skyde vand ud af beholderen. hvis begge slanger ind i bilen er næsten lige varme, betyder det at der er gennemgang i varmelegmet og at det derfor må være spjældene eller kontakten til åbne disse er defekt. Det ville min bedømelse være uden at have set bilen.

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
det har ellers også været min tanke men jeg har lige skiftet det hele ud (varme app) men den bliver ved. jeg har skiftet termo,køler,sikringer,slanger,vandpumpe,ræle,stik føler. og motor for den sag skyld. jeg ved snart ikke måske den snart er billig til sælg. den har været på 3 værksteder de klør sig i nakken
Det er lidt synd du bor så langt væk, det kunne have været meget sjovt at kigge på den bmw.

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
du skulle have været velkommen
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis