bmw e 30

stort problem, jeg har en e30 som bliver varm, rigtig varm. jeg trodet det var motorer så den skiftet jeg, men det hjælp ikke. problemet ligger i at nålen går langt over det røde felt og ingen varme inde i bilen(kun lidt) jeg har ellers skiftet vandpumpe,termostat,ræle.luftet ud,sikring inde i bilen ved varme app. det skal lige siges at det var det samme som den gamle motor gjorde og den jeg satte i virket som den skulle fra den bmw som jeg tog den fra. nogle gode råd, idag ellers prøvet jeg og skylle den igemmen med citronsyre intet hjælp.
stort problem, jeg har en e30 som bliver varm... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej,
Hvad med det som ligger ligefor: køleren ?

Med venlig hilsen

Vangsøe

Vangsoe
en hane der ikke åbner... Eller kan den skyde luft ind et eller andet sted, så der hele tiden kommer en luftlomme i selve varmeapperatet... jeg har prøvet det sammen med en bil der hele tiden tog luft ind og gemte en lomme i varmeapperatet..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

jaa det kunne ellers have været toppen, men jeg havet jo skiftet motor hvor den stadigvæk lavet det samme, men så sent som i dag bliv jeg sur lavet en masse og ingeting, og nu ser det ud som om at det hele virker som det skal. sååå måske mere mellem himmel og jord
hehehe har styr på det hele nu, kæmpet med det i 4 uger og grunden til det hele var Dårlig stelforbindelse. nu har jeg også kun skiftet alt mellem bagklap og forklap. tak for hjælpen ellers
Stelforbindelsen til hvad?

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
til bilen fra batteriet. det hele virker når jeg tag en ledning og sætter på batteriet og hen på motoren(stel)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis