syn af bil gået over tid

Jeg har ikke lige haft tid til af få min bil til det 1. lovpligtige syn, der er nu gået 21 dage over tiden, kommer strisserne bare og klipper pladerne sad , eller for jeg en ny indkaldelse biggrin

Mvh

Klaus
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Klaus!

Politiet mener at du har haft 3 mdr. til at ordne det i, så, sorry, første gang du møder Fætter Haps, skal du forvente at pladerne klippes. Om man får en bøde oveni ved jeg ikke.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Hej olfort-olfort,

Hvorfor har jeg haft 3 mdr. fik indkaldelsen ca. 5-6 uger før syn,og nu er der gået 3 uger, det giver max 2 mdr.

Er der en fordel i at trække tiden, jeg mener når min bil bliver synet, er det så fra den dato at bilen skal synes næste gang om 2 år?

Mvh

Klaus
Så vidt jeg husker får du en rykker på et tidspunkt(men uden ansvar fra min side) - men ellers er det bare at køre forbi en af de synshaller som kører uden tidsbestilling(Og nej - jeg får ikke provision fra A1). Næste gangs syn beregnes stadig efter 1. registreringsdato, så din eneste fornøjelse er dårlig mave hver gang du ser en "æggeskal".

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Hej Klaus!

Jeg troede det var standard med 3 mdr. da jeg altid har fået det.:p Og jeg har normalt altid 2 biler, så det er blevet til nogle gange.

Desværre er det som Gerhard skriver, absolut ingen bonuspoint her. Om man får en rykker ved jeg ikke, da jeg har nået at syne bilerne inden deadline. rolleyes Jeg plejer at bruge synshaller uden tidsbestilling.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Tak for det Gerhard og Birger

Jeg må vist bare se at få lettet Rø... og få det klaret

Mvh

Klaus
Ved almindeligt periodesyn kommer der en rykker... og selv om det lykkedes dig at rykke den i et år så er det samme dato..
Du har mere end 3 måneder.. Alle ved jo at den skal synes så fordi du modtager et brev, så er det jo kun en påmindelse.
Den bliver først efterlyst 14. dage efter rykkeren.. wink Men undgå at bliv stoppet af politiet..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis