Sejlads.

Som man kan læse her i forum, er der utrolig meget, som kan gå galt på en båd. Bliv derfor i land, eller slip ihvertfald ikke fortøjningerne. God ferierolleyes

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra lynæs

Som man kan læse her, er der utrolig meget, som kan gå galt på en båd. Bliv derfor i land, eller slip ihvertfald ikke fortøjningerne. God ferierolleyes

Javel Ja !
Jeg kan så forstå det på den måde at du ikke som Albino sejler fra A, du ligger fast på B. wink
Citat fra lynæs

Som man kan læse her, er der utrolig meget, som kan gå galt på en båd. Bliv derfor i land, eller slip ihvertfald ikke fortøjningerne. God ferierolleyes

Gir dig fuldkommen ret, Lynæs - måske er det derfor Flying Leth stadig ligger hjemme i haven !
God ferie

vh Flying Leth
Har lige være ned og købe forlængelser til mine agterfortøjninger. Skulle gerne kunne nå rundt i det Sydfynske Øhav. (Erfaren mand er værd at gæste)

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Citat fra Gerhard

Har lige være ned og købe forlængelser til mine agterfortøjninger. Skulle gerne kunne nå rundt i det Sydfynske Øhav. (Erfaren mand er værd at gæste)

Oooorv, den er lang ! Husk at afmærke den med passende mellem rum, så andre ikke sejler ind i den.rolleyes
Men det er da en nem måde at finde hjem på, bare hal i Agterfortøjningen længe nok og du ligger igen på din plads i hjemhavnen.
De Sææællændere De Sjææællændere tsk tsk !

V.h. Håndværkeren
eller købe nogen elatiske, så har man en ubesværet hjemtur.

ErikChristensen 
Gir dig fuldkommen ret, Lynæs - måske er det derfor Flying Leth stadig ligger hjemme i haven !
God ferie

vh Flying Leth.

God beslutning vi skulle jo nødig høre om sinking leth.

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis