Badeværelsesmøblement

Hej
Vi er ved at renovere vores badeværelse og har været ude at kigge på skabe mm. Vi vil gerne have en ridsefast bordblade, så de har forslået os en mørknistet mat granitbordplade, som egentlig er meget flot, men vi spekulere på om man nu kan se alt muligt på den og håndvasken, f.eks. tandpasta, i butikken siger de den ikke er mere sat end en lys, er der nogen som har sådan en og hvad siger jeres erfaring
på forhånd tak
hilsen Peter og Karin
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Min erfaring siger, at mørkt på et badeværelse er en rigtig dårlig idé - som du selv er inde på, med tandpasta osv. Men du skriver den er nistret - så måske gør det ikke så meget......

SMC
Det er også det der bekrymer mig, jeg vil jo nødig være træt af det lige med det samme.
Er der et god forslag til en pæn bordplade som også er pæn efter lang tids brug.
Hilsen Karin
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
For at være helt ærlig, så aner jeg ikke noget om det. Blot egne erfaringer.

Men et hit er nu altid noget, der er nistret - især i flere nuancer. Men de er nu ikke altid for kønne.

Jeg tror nu, jeg ville prøve den sorte dér, med risiko for lidt oftere aftøring.

SMC
Ja, jeg er godt nok også lun på den matte granitplade, jeg synes den er rigtig flot, det er kun lige det med rengøringen.......
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
hej.

du skal finde ud af om det er granit eller granol bordplade for der er meget stor forskel på de to ting.
er det granit er det meget hårdt materiale som ikke kan ridses er det den anden vil den kunne ridses men det er lige meget med hansyn til tandpasta hvis man nor nalt rengør efter sig.

hilsen mureren

mvh.milton
Annonce
Hej
De siger det er en ridsefri granit bordplade, så jeg går ud fra det passer, men tak for dit råd.
hilsen Karin
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej,

Vi har i 14 år haft granit på bordet omkring håndvasken i badeværelset (og på gulvet), sort/grå nistret. Det hedder Serrizzo. Vi har ingen problemer med at holde det rent.

Mvh
Hans L.

Mvh.
HansL
Hej
Dejligt at høre, jeg vil holde fast i granitten.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg har granit i køkkenet og det er et lækkert materiale, let at holde men alt kan ridses.... Men granitten holder til rigtig meget og er vidunderlig at ælte dej på osv.

I badet har jeg en støbt plade med vask i terazzo, en ret lys nistret overflade.
Let at holde men med unger skal man ofte tørre vand væk og fjerne tandpasta rester..
Iriterende men det skader tilsyneladende ikke pladen.

Det der iriterer mig i den sammen hæng er den hvide fuge mellem væg og bordplade, den nærmest suger fnuller til sig og er svær at rengørre..

Hvad enten du vælger det ene eller andet materiale, vil du aldrig slippe helt for rengøringen..

Her er det let at holde en vask der er sammenhængende med bordpladen.

Venligst Njord wink

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis