korncirkler i marken

hej hvem kan hjælpe mig,, haster,, vi skal have lavet en cirkel i en dum bondes mark, er der nogen der kender nogen der laver den slags??? gerne mod betaling,, skal ligne de cirkler man ser billeder af, når folk tror det er ufo`er der har været på besøg
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ja jeg kender en der laver det for 8 kg beriget brint, hans tlfnr er planetkode(zyxoma)¤#§%¤#"%#"¤¤#¤`¤##¤
vær opmærksom på at opkaldet kan være lidt dyrt.
Citat fra j.e.nielsen

hej hvem kan hjælpe mig,, haster,, vi skal have lavet en cirkel i en dum bondes mark, er der nogen der kender nogen der laver den slags??? gerne mod betaling,, skal ligne de cirkler man ser billeder af, når folk tror det er ufo`er der har været på besøg


Jeg hørte engang i tidernes morgen følgende ordsprog: "It takes one to know one. Don't complain about farmers with your mouth full."

Mvh.
bodker

Citat fra j.e.nielsen

hej hvem kan hjælpe mig,, haster,, vi skal have lavet en cirkel i en dum bondes mark, er der nogen der kender nogen der laver den slags??? gerne mod betaling,, skal ligne de cirkler man ser billeder af, når folk tror det er ufo`er der har været på besøg



Jeg lavede en del af dem som knægt - ikke altid lige populært, men ret underholdende da mange troede der havde været en ufo på besøg :-)


En mand i midten af cirklen med et tov, og så går den anden ellers bare rundt og jokker græsset ned. Hvis det skal være helt "prof" laver du et brædt med en snor i hver ende, som til at presset stråene i den rigtige retning.
Det er helt klart en fordel hvis du har hørt efter i geometri-timerne, ellers skal du nøjes med helt enkle mønstre.

Jeg har lige lavet en ret flot cirkel i kvikgræsset uden for vores soveværelsesvindue, bare ved at vade rundt med gummistøvler i cirkler.

Green

Annonce
Ja, undskyld jeg spørger, men er det vejledninger i hærværk vi er ude i her?

Med venlig hilsen
FlemmingB

jaaaa det er vel derfor at de første svar var som de var. men bare rolig hvis ikke han selv kan finde ud af at lave en cirkel,så kan han sikkert heller ikke finde hen til bondens mark.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis