Indvendig vandskuring INKL. murstensmønster ?

Davs

Jeg skal til at have kigget på invendig vandskuring, samt lavet mustensmønster over alt (på div. gipsplade vægge + nuværende pussede vægge)

Har kigget på løsningen fra Skalcem (S2000) + noget grundpus, men syntes seriøst at det bliver voldsomt dyrt???

Nogen der har et alternativ forslag ?
Davs Jeg skal til at have kigget på invendig... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kæft det er flot guys..

Jeg er virkelig glad for I er kommet med denne mulighed og sparer mig for MANGE TUSINDER gode danske jyde kroner..

Tak retro, tror næsten ikk jeg behøves at komme ud at se, med de perfekte billeder du har lavet..

jeg tager ud og køber et mursten´s skraber sæt imorgen, og de omtalte produkter, så skal jeg sku prøve på en gipsvæg som er klar..



Citat fra pottervej

Det ser s.. godt ud. Ligner det noget jeg skal i gang med, så nu får vi sikkert ALLE vægge vandskurret.
Davs

Nu har jeg været i stark samt XL-byg her i Randers, og begge steder kender de ikke til Maxit Multi 280 - Jeg kørte så tilfældigvis i silvan idag, og de havde det.. Men til 220,-... Syntes der er stor forskel på 120,- og 220,- og specielt når man skal bruge ca. 20 sække..

Hvor finder jeg det til 120/sæk ?
Jeg har foreløbig brugt 25 sække multi 280 til at filse/vandskure et nyt lecablokstenhus med
De sække (25kg. pr.stk.) er købt af 3 omgange til er pris af ca. 140,-kr. stk.+ moms Gennem XL Byg Hørve Vestsjælland så de kan godt skaffe det hvid de "gider"
Hilsen
TON
Annonce
1. det hedder maxit multi puds 280
2. købes hos AV milling (bygmabruppen). STARK.
3. bare handel med dem. de er til at sankke med.
Nogen der kan "vise" mig hvad et "hvidt glidte brædt" er ???
Nogen der ka fortælle mig hvad et "hvide glidte brædt" er ??? evt. billeder ??
http://www.ask-alex.dk/gfx/images/5783-thumb.jpg


Det hedder også et filse brædt. Og kan være i flere variationer. Men det du skal bruge er den med den hvisde svamp.

håber det er nok. ellers så skal jeg nog tage min dovne krop og tage et billede af den.

men det kan købes i alle gør det salv butikker.
Her er det!
Glidtebrædtet m. billede.... Undskyld reklamen, det eneste jeg lige kunne finde. Et alm stålbrædt/trækbrædt til puds er også OK til formålet.

Go' weekend Retro

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også