El - VInduesåbnere ? Erfaringer ?

Davs.

Jeg har før hen installeret vinduesåbnere til naturlig ventilation (Jeg er elektriker) - Derfor vil jeg høre om nogen kender til nogle forhandlere ??

Jeg har fået kigget på VenSet - Som har en åbner til 700,- - dertil har jeg kigget på WindowsMaster (Som jeg selv har installeret) - Hvor de tager HELE 3000,- for en vindus åbner..

Nogen som har nogle erfaringer de tør dele ud af ?
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg kender ikke den billige model du omtaler.
Men der er ikke tvivl om at WindovsMaster er noget der virker...
Det er grej fra Felux/Velfac og de sender vist ikke noget på markedet der ikke er checket og testet samt fundet i orden. Desuden er det et produkt du vil kunne få i mange år frem over, incl evt reservedele osv.
Men dermed ikke sagt at den anden ikke er OK....
Og som elektrikker kan du måske bedre binde en styring sammen end så mange andre folk...

MVH Njord
Eeey njord..

Jeg kender nemlig heller ikke den billige model..

Umiddelbart kommer det til at dreje sig om 3 velux tagvinduer, samt 2 alm. vinduer..

Men tænk på at for 3000,- som en windowsmaster koster, kan man få 4 af de andre, altså skifte dem 4 gange, og skide reservedele langt op i anus..

Men jeg ved det ikke.. vil tjekke det nøje ud inden..

Jeg er ved at lave en kæmpe IHC installation herhjemme, derfor jeg liiige fik idéen..


Citat fra njord

Hej

Jeg kender ikke den billige model du omtaler.
Men der er ikke tvivl om at WindovsMaster er noget der virker...
Det er grej fra Felux/Velfac og de sender vist ikke noget på markedet der ikke er checket og testet samt fundet i orden. Desuden er det et produkt du vil kunne få i mange år frem over, incl evt reservedele osv.
Men dermed ikke sagt at den anden ikke er OK....
Og som elektrikker kan du måske bedre binde en styring sammen end så mange andre folk...
Når du finder prisen på en WindovMaster, hvad har du så med i den?