El - VInduesåbnere ? Erfaringer ?

Davs.

Jeg har før hen installeret vinduesåbnere til naturlig ventilation (Jeg er elektriker) - Derfor vil jeg høre om nogen kender til nogle forhandlere ??

Jeg har fået kigget på VenSet - Som har en åbner til 700,- - dertil har jeg kigget på WindowsMaster (Som jeg selv har installeret) - Hvor de tager HELE 3000,- for en vindus åbner..

Nogen som har nogle erfaringer de tør dele ud af ?
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg kender ikke den billige model du omtaler.
Men der er ikke tvivl om at WindovsMaster er noget der virker...
Det er grej fra Felux/Velfac og de sender vist ikke noget på markedet der ikke er checket og testet samt fundet i orden. Desuden er det et produkt du vil kunne få i mange år frem over, incl evt reservedele osv.
Men dermed ikke sagt at den anden ikke er OK....
Og som elektrikker kan du måske bedre binde en styring sammen end så mange andre folk...

MVH Njord
Eeey njord..

Jeg kender nemlig heller ikke den billige model..

Umiddelbart kommer det til at dreje sig om 3 velux tagvinduer, samt 2 alm. vinduer..

Men tænk på at for 3000,- som en windowsmaster koster, kan man få 4 af de andre, altså skifte dem 4 gange, og skide reservedele langt op i anus..

Men jeg ved det ikke.. vil tjekke det nøje ud inden..

Jeg er ved at lave en kæmpe IHC installation herhjemme, derfor jeg liiige fik idéen..


Citat fra njord

Hej

Jeg kender ikke den billige model du omtaler.
Men der er ikke tvivl om at WindovsMaster er noget der virker...
Det er grej fra Felux/Velfac og de sender vist ikke noget på markedet der ikke er checket og testet samt fundet i orden. Desuden er det et produkt du vil kunne få i mange år frem over, incl evt reservedele osv.
Men dermed ikke sagt at den anden ikke er OK....
Og som elektrikker kan du måske bedre binde en styring sammen end så mange andre folk...
Når du finder prisen på en WindovMaster, hvad har du så med i den?
Når du sal have så mange enheder er der jo ikke behov for lige så mange fjernbejeninger, styre enheder. Hvad med styringen, skal den kun foregå over din IHC eller skal der være fjernbejening ( som den til TV'et ).
WindovMaster har mig bekendt flere muligheder hvad angår bejening fra enkelt kontakter over gruppekontakter til programerbare fjernbetjeninger.. Og mon ikke der er ret stor forskel på prisen.

Check "pakkeprisen" på de enheder du skal bruge og kun med det "nødvendige" udstyr.

Ellers risikerer du at sammenligne æbler med pærer hvad angår funktionalitet...

MVH Njord
De priser jeg har fundet, er KUN for aktuatoren, og UDEN nogen form for styring.. Så vil mene at jeg sammenligner bananer med bananer..


Citat fra njord

Når du finder prisen på en WindovMaster, hvad har du så med i den?
Når du sal have så mange enheder er der jo ikke behov for lige så mange fjernbejeninger, styre enheder. Hvad med styringen, skal den kun foregå over din IHC eller skal der være fjernbejening ( som den til TV'et ).
WindovMaster har mig bekendt flere muligheder hvad angår bejening fra enkelt kontakter over gruppekontakter til programerbare fjernbetjeninger.. Og mon ikke der er ret stor forskel på prisen.

Check "pakkeprisen" på de enheder du skal bruge og kun med det "nødvendige" udstyr.

Ellers risikerer du at sammenligne æbler med pærer hvad angår funktionalitet...
Kan den billige klare samme try og træk som den dyre?

Hvis de har nogenlunde ens data vil jeg nok vælge den billige. Evt starte med en enkelt og se hvordan den virker i en test opstilling...

Lyden kan der jo også være forskel på....

MVH Njord
Annonce
Hej StenKrog
Jeg sælger de omtalte VENSET vinduesåbnere til kr. 695,- for en komplet pakke med motor, strømforsyning, ledninger og betjeningspanel.
Vi er helt enige om, at det ikke er verdens mest elegante vinduesåbner - og den vinder bestemt ingen designpriser - men den virker, og det vil jeg gerne bevise for dig:
Du må få en VENSET startpakke u/b, hvis du sender mig en mail med din adresse til [email protected].

mvh
Carsten, VinduesMarkedet.dk

Med venlig hilsen
Carsten, VinduesPusher.dk

rolleyes Ledelse er; at fortælle sine medarbejdere præcis hvor skabet skal stå - og derefter motivere dem til, at de selv flytter det derhen !
Æhhh- hvor blev de 100 kr. af i forhold til hjemmesiden? Eller skal man bare anføre LDS, når man bestiller??

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Hej Gerhard - Ja, du skal da naturligvis belønnes for at finde mine tastefejl.
Så til dig (og andre LDS'ere der læser dette) koster vinduesåbneren nu kun kr. 695,- incl. moms (normalpris 795,-)
Læg din ordre ind, vælg "send faktura" i stedet for "betal nu med kreditkort" og send mig en mail med dit ordrenummer, så trækker jeg de 100 kr. rabat fra på den faktura, der ligger i pakken med åbnefætteren.

Med venlig hilsen
Carsten, VinduesPusher.dk

rolleyes Ledelse er; at fortælle sine medarbejdere præcis hvor skabet skal stå - og derefter motivere dem til, at de selv flytter det derhen !
Citat fra VinduesPusher

Hej StenKrog
Jeg sælger de omtalte VENSET vinduesåbnere til kr. 695,- for en komplet pakke med motor, strømforsyning, ledninger og betjeningspanel.
Vi er helt enige om, at det ikke er verdens mest elegante vinduesåbner - og den vinder bestemt ingen designpriser - men den virker, og det vil jeg gerne bevise for dig:
Du må få en VENSET startpakke u/b, hvis du sender mig en mail med din adresse til [email protected].

mvh
Carsten, VinduesMarkedet.dk


Gælder tilbudet for alle??? rolleyes

Jeg har også 8 velux vinduer i loftet (loft til kip) så jeg kunne også godt tænke mig en VENSET startpakke U/B, jeg har send dig en mail med min adresse.

Mvh

Klaus
Hej spot - sjovt at se dig - hvilke tilbud har du på lager? Iøvrigt er det vel bare at følge ovenstående, så giver 7 pakker 700 kr i rabat, og du har da til det 8.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis