Afspille film fra net HDD, på tv.

Hej alle sammen

På kontoret har jeg en PC der altid er tændt, den har en stor HD og jeg har lavet en kopi af børnenes DVD'er og dem vil jeg gerne kunne se på tv, jeg vil også gerne kunne afspille en alm. lejet DVD, vi har ikke behov for at kunne optage.

Jeg har hørt at en PlayStation 2 kan afspille DVD film, og nogen mener også at den kan vise film som ligger på en ekstern netdisk, det hedder vis at streame.

Er der nogen der har erfaring i hvordan man løser opgaven, om det er en PS2 eller en Xbox.

Venlig hilsen HSO
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
SUK -- hvad var dit problem?
Er det hjemmekontor - har pc tvout -eller er den bærbar? - eller ville du forresten hellere have noget andet?
Du overtræder iøvrigt rettighedsindehaverne når du kopierer en DVD - og hvad laver du på kontoret ud over at se på børne-DVD?
Eller var der noget jeg misforstod?

Min erfaring er iøvrigt, at en DVD spiller koster så lidt, at den er et meget godt køb - hvis det drejer sig om at se DVD på fjernsynet.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Helt ærligt, Gerhard, hvis du ikke forstår spørgsmålet, så lad være med at svare. Det var dog det tåbeligste indlæg.... Og hvad er det for noget ævl om at man ikke må kopiere, eller rettere sagt når man taler streaming-løsninger, rippe et medie?

HSO, hvis du ikke har problemer med engelsk, så prøv at se her på http://www.mpcclub.com/. Det er nok Internettets førende ressource inden for det som du fuldt ud korrekt betegner som streaming.

Og streaming har absolut intet med en almindelig DVD-afspiller at gøre.

Med venlig hilsen
FlemmingB

FB - takker for validering af mit indlæg - forholder mig lige til det du bedømmer som ævl - nemlig ripning af en købt DVD - vis mig lige dok. for at det er lovligt, så skal jeg vise dig nogle af de steder, hvor er angivet kopi-beskyttelse.
Og jeg skal nok høfligt bukke og undskylde sarkasmen/humoren - og forventer det samme fra dig - afhængig af, om denne tråd udvikler sig i min eller din opfattelse af problemet.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Vedr. lovlighed: http://www.antipirat.dk/default.asp?id=287

Vedr. sarkasme, hvis det vel at mærke er på den høflige/humoristiske facon, så bør du måske overveje at anvende en enkelt smiley eller lignende, idet det er svært at se dit glimt i øjet på et debatforum. Uden smileys eller anden tegngivning virker dit første svar som et surt og irettesættende opstød.

Et enkelt ;-) kan være rigeligt, hvis du ikke bryder dig om dem med farver.

Med venlig hilsen
FlemmingB

Tak for kaffe

Jeg blev helt paf, men heldigvis var der en der forstod opgaven.

Til FlemmingB, tak for svaret jeg vil se om der skulle være et forslag til løsning af min opgave, det ser ud til at være et omfangsrigt forum.

Venlig hilsen
HSO
Annonce
Hmmm -
høfligt buk - og undskylder sarkasmen -
glæder mig til at høre om resultatet.
Gerhard

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

HSO, det er lidt af en jungle pt., når man taler videostreamere. Alle produkter er mere eller mindre buggy, men et par enkelte stikker ud.

Hvis du vil have et bud på hvad du kunne gå efter, kan du sende mig en personlig besked. (Jeg har selv interesser i streaming, og jeg gider ikke sidde her og reklamere på et gratis forum).

Og, Gerhard, ingen grund til at undskylde. Der er jo ingen af os der har råbt grimme ting wink

Med venlig hilsen
FlemmingB

Jeg bruger selv en DSM-520 til at streame film fra min computer/NAS til tv'et. Den er trådløs, så det er meget rart!
Det er så ikke ISO-filer du streamer trådløst, vel?

I modsat fald vil jeg meget gerne høre mere om det.

Med venlig hilsen
FlemmingB

Nope, jeg streamer AVI, MPEG, MP3, MOV og guderne må vide hvad.....
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis