Gasflaske billigst - hvor?

Jeg skal bruge en gasflaske - enten en til 11 kg gas eller en letvægtsflaske. Altså BÅDE flaske og gas.

Men hvor køber jeg den billigst? På en tankstation, hos et byggemarked eller hos fx. Bilka?

Jeg har naturligvis prøvet at undersøge priserne selv, men de fremgår ikke sådan lige af de forskellige hjemmesider, og jeg har både prøvet at spørge på en tank (hvor man ikke lige vidste hvad sådan en kostede - om jeg kunne komme igen senere?) og i en af de lokale Silvan (hvor jeg mistede tålmodigheden før de fandt prisen.

Tilsyneladende kan alle svare på hvad det koster at få OMBYTTET en gasflaske, men når man spørger til prisen på gas OG flaske, så går man tilsynelande i sort.

Jeg har dog fået prisen på to tankstationer fra samme kæde, og der var 200 kr. i forskel på priserne.

Så nu må I hjælpe mig hvis I kan: Hvor får jeg billigst en gasflaske i rimelig afstand fra Glostrup?

/Rob
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg har lige købt en brugt 6kg aluflaske til 200 kr på den blå avis brugt, den var ca. halvfuld. Det tror jeg ikke kan gøres billigere.
tror også det billigste er lige at kigge i blå avis om der måske var nogen der havde en 11 kg flaske, som du så kan bruge til ombytning.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis