låsebolt ødelagt.

Skulle skifte alu fælge idag, men da jeg skulle pille de gamle af gik låse bolten i stykker og ved nu ikke hvordan jeg skal få det hjul af.
22 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med en "ornepik" du skal have boret et hul i bolten, så du kan skrue "pikken" ind i hullet og derved dreje bolten ud. Fås til rimelige penge hos www.harald-nyborg.dk

V.h. Håndværkeren
jeg mente selfølgelig bolten.wink

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
Det var dog et skrækkelig valg af afslutnings ord du har der, kunne du ikke finde på noget mere positivt ! Eller er det din stil ?

Håndværkeren
Tja - den har i hverttilfælde gjort mig mere opmærksom når jeg hænger over rattet i taxa'en og øjnene er begyndt at glippe, samtidig med, at den monotome motorlyd begynder at komme med pauser (men nej- jeg har ikke noget bud på låseboltene - så jeg følger bare den anden tangent som kom ind i tråden)

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

hvis det du mener er at du ikke kan få fat i bolten fordi "hovedet" er slidt så tager du en top fra et godt topnøglesæt der næsten kan gå ned over,så slår du med din smedehammer til den sidder fast og så skruer du.
hvis det er i gevindet den er knækket så piller du hjulet af og håber der stikker lidt ud du kan få fat i.
hvis den er knækket helt inde må du prøve at svejse en bolt på eller ud til en hugger og finde lidt nyt.
og til en anden gang er lidt kobberfedt en dejlig opfindelse
Inden du svejser noget på, så kig lige om det er en pinbolt der slået i fra bagsiden af navet og ud. Hvis det er det skal du slå den ud.

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
Citat fra Håndværkeren

Hvad med en "ornepik" du skal have boret et hul i bolten, så du kan skrue "pikken" ind i hullet og derved dreje bolten ud. Fås til rimelige penge hos www.harald-nyborg.dk

V.h. Håndværkeren


Hov hov, skjult reklame er ikke tilladt her rolleyes

www.VVS-Shoppen.dk VVS til bl.a. badeværelse og køkken. Ring til VVS-shoppen.dk på 87 37 40 30.

www.VVS-tips.dk VVS tips til dig der vil gøre det selv
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis