låsebolt ødelagt.

Skulle skifte alu fælge idag, men da jeg skulle pille de gamle af gik låse bolten i stykker og ved nu ikke hvordan jeg skal få det hjul af.
Skulle skifte alu fælge idag, men da jeg skulle... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvor ser du skjult reklame ?
Hvis det er harald Nyborg du henviser til er det et link som mange bruger, det har ikke noget med reklame at gøre.
Citat fra stellan

Tror ikke der menes noget med det da www.vvs-shoppen.dk er noget af det samme.wink


Jo der er en forskel, ovenstående link er til brugerens eget firma.
Og politikken her på LDS. er at sådan en bruger kan købe sig noget banner plads hos ejeren af denne webside (JørgenE)
Jeg er ikke ansat hos Harald Nyborg eller har nogen fordel i at linke til butikken. Jeg har handlet med HN. de sidste 30 år og har for det meste altid været tilfreds med de ting jeg har købt. Man får hvad man betaler for !

V.h. Håndværkeren
Citat fra Håndværkeren

Jo der er en forskel, ovenstående link er til brugerens eget firma.
Og politikken her på LDS. er at sådan en bruger kan købe sig noget banner plads hos ejeren af denne webside (JørgenE)
Jeg er ikke ansat hos Harald Nyborg eller har nogen fordel i at linke til butikken. Jeg har handlet med HN. de sidste 30 år og har for det meste altid været tilfreds med de ting jeg har købt. Man får hvad man betaler for !

V.h. Håndværkeren


Det var nu også ment med et smil på læben Håndværkeren.

Det er jo ikke til at vide du ikke arbejder der, men du er selv ret hurtig ude til at sætte en bruger i en bås og stemple hans indlæg som "Skjult reklame" rolleyes

Mh. til Harald nyborg, så gir jeg dig ret, man får hvad man betaler for, mere kan man vel heller ikke forvente.

www.VVS-Shoppen.dk VVS til bl.a. badeværelse og køkken. Ring til VVS-shoppen.dk på 87 37 40 30.

www.VVS-tips.dk VVS tips til dig der vil gøre det selv
Citat fra Håndværkeren

Jo der er en forskel, ovenstående link er til brugerens eget firma.
Og politikken her på LDS. er at sådan en bruger kan købe sig noget banner plads hos ejeren af denne webside (JørgenE)
Jeg er ikke ansat hos Harald Nyborg eller har nogen fordel i at linke til butikken. Jeg har handlet med HN. de sidste 30 år og har for det meste altid været tilfreds med de ting jeg har købt. Man får hvad man betaler for !

V.h. Håndværkeren


Det var nu også ment med et smil på læben Håndværkeren.

Det er jo ikke til at vide du ikke arbejder der, men du er selv ret hurtig ude til at sætte en bruger i en bås og stemple hans indlæg som "Skjult reklame" rolleyes

Mh. til Harald nyborg, så gir jeg dig ret, man får hvad man betaler for, mere kan man vel heller ikke forvente.

www.VVS-Shoppen.dk VVS til bl.a. badeværelse og køkken. Ring til VVS-shoppen.dk på 87 37 40 30.

www.VVS-tips.dk VVS tips til dig der vil gøre det selv
Annonce
Jeg syntes det er træls at få en besked om at der er nye indlæg, og så er det sådan noget bavl om skjult reklame .
Har du fået skiftet hjul Guffi hvad er status?
Ja, hvad fanden sker der?! Der bliver spammet max i den her tråd.. Så lav dog jeres egen tråd og spam den til i stedet!
Er der noget i to er utilfredse med, kan i hendvende jer til Webmaisteren der heller ikke syntes om skjult reklame.
Jeg træder gerne i JørgenE´s sted...
Håndværker--->> Det er gas og du kan tage det... Lad den ligge!!
Kim og Rørsmed--->> I har ret...

Guffi--->> Kør ned i de mørke gader hvis det er helt ad H... til. De kan fikse det i løbet af 2 sekunder;-) Ellers har jeg selv gjort som RØRsmed skriver. Men inden du begynder at vride mere med den, så giv den en masse rustløsner eller lign. Jeg fik lidt hjælp af svigerfars topnøglesæt. Det er det han bruger til traktoren... Jeg satte bolten på og satte håndtaget i. Derefter fik den en ordentliig en med en mukkert!! To slag og jeg kunne tage resten med fingrene:-) Men pas på bilen hvis du er glad for den...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
takker for alle svarene..

kørte op på værkstedet hvor jeg købte de nye fælge og de borede så lidt midt i bolten og så røg spæningen af den og den var lige til at rykke af..

så jeg havde ikke selv fået ødelagt gevindet helt men tæt på.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis