Tråden er låst

Sommerhus Hvidbjerg eller Høll

Jeg leder med lys og lygte efter et sommerhus som jeg kan leje fra 1 August og ca 2 - 3 md frem. Jeg skal til at bygge hus men Vejle kommune er ikke de kvikkeste til at lave byggesagsbehandlinger, så opatraten på vores husbyggeri er udsat indtil vi har en tilladelse.

Claus Pedersen
Jysk Tømrer & Tagentreprise
7100 Vejle

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Claus....

Skulle du ikke bo i din beboelsesenhed...
Altså bo på grunden mens du bygger?

Ellers er en anden mulighed at lege et hus under salg gennem en mægler på en kort tidsbestemt lejekontrakt. det er vis ikke helt ualmindeligt at de også kan formidle den slags. Prøv at ringe rundt..

MVH Njord
Jov jeg skal bo i en af mine pavilloner. Men kommer ikke selv igang med tømre arbejde for til sep/okt. Skal lige ha noget muret op først. Jeg havde regnet med at vi havde fået en tilladelse nu så betoneren kunne være igang nu. Vi gider ikke bo på grunden hvis der ikke sker noget deroppe. Vores midlertidige bolig er udlejet fra 1 August. Så det er derfor vi leder efter en sommerhus til leje.

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

Måske du skulle pumpe cyklen og sætte nogle opslag op i de lokale forretninger.. det ses ofte andre steder at der på den måde udlejes sommerhuse.. Så hvorfor ikke også søge efter dem den vej...

Mit indryk er at rigtig mange huse i det område er lokalt ejede ( folk der kommer fra fredericia og vejle området ) Så mon ikke de ofte selv er forbi...
Ellers er det oplagt at sætte en lille notits i de lokale uge aviser.. igen mange af ejerne bor lokalt.

MVH Njord
Jeg rykker en annonce i ugeavisen samt Elbo bladet i Fredericia

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

Kære Claus!

Vi har et sommerhus i Hvidbjerg, som vi muligvis vil leje ud. Jeg skal dog lige aftale med mine søstre, som jeg har huset sammen med, om det også er ok med dem.
Huset ligger rigtig skønt. Det er normalt ikke lejet ud, men vi har overvejet at gøre det, netop som lenagtidsudlejning. Skriv til mig på [email protected]
Venlig hilsen Hanne Vinther Sørensen

 


HAUS

Hanne, det er en ca. 2 år gammel tråd du der har taget op.
Kig op til venstre på indlægget. Der står datoen.
Claus er vist for længst færdig med at bygge sit flotte hus! :)

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis