Foskel på PEX-rør (gulvvarme) ?

Davs

Hvad er skal man være SÆRLIG opmærksom på når man køber PEX til gulvvarme ?? skal bruge 20mm til varmefordelingsplader..

Wirsbo er en anerkendt mærke. .men deres priser er så også herefter.. ca. 20,- pr meter... (Skal bruge ca. 500m alt i alt) - og fx. wavin koster ca. 10,- meteren??

Hjæælp mig ?
Davs Hvad er skal man være SÆRLIG opmærksom på... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Stenkrog,

Jeg kan ikke give dig en pris her!!

Folk er meget sarte(som du jo ved wink ) og hvis jeg giver dig en pris, udløser det en lynch stemning her i forummet, og jeg gider ikke at modtage diverse verbale tæsk.

Det virker som om du køber lidt hist og lidt her, hvorfor har du ikke fået et samlet tilbud på det hele, det giver som regel den bedste pris?

Mvh

Klaus
Davs igen

Nej jeg køber ikk hist og her, medmindre der er mange penge og spare.. Det hele er jo et stort regnestykke, og jo mere man sparer, uden at slække alt for meget på kvaliteten, jo mere bliver der råd til...

Men har sendt en email med et ønske om tilbud..

Mvh.
Sten Krog

Citat fra www.spotvvs.dk

Hej Stenkrog,

Jeg kan ikke give dig en pris her!!

Folk er meget sarte(som du jo ved wink ) og hvis jeg giver dig en pris, udløser det en lynch stemning her i forummet, og jeg gider ikke at modtage diverse verbale tæsk.

Det virker som om du køber lidt hist og lidt her, hvorfor har du ikke fået et samlet tilbud på det hele, det giver som regel den bedste pris?

Mvh

Klaus
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis