glasdør til bruseniche

Jeg skal lave en bruseniche i glasbyggesten
og ønsker så at sætte en glasdør i.
Hvor kan sådan én købes til rimelig penge?
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

glasdøre/sider til brusekabiner er efter min mening helt uacceptablt dyre. vvs-ting og herunder også det du søger kan mange gange findes til en go´pris på nettet, der er en håndfuld e-butikker, søg under vvs på f.eks jubii, så finder du den ment.

mvh Anders Kruse
jeg tror ikke du kommer derned hvis hængsler osv skal være ordentlige !

Men sammenlig lidt med hvad din glas væg vil koste i glasbyggesten ! Det er jo en simpel konstruktion men bestemt ikke billig.
Så den glasdør du søger må vel gerne afspejle samme luxus ! Og så koster den garanteret også 3000 for moget kram.

Kig i byggemarkeder og spørg dem om ikke snart de skal have skiftet ud i udstillinge = billige demo varer ..

Venligst Njord smile

MVH Njord
Hej
Prøv www.avesco.dk de har vist et restsalg!

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af vvs'eren (den 29-07-2003).]
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Spørg din glasmester hvad du skal slippe for hærdet glas i den størrelse du skal bruge. Køb nogle hængsler i en skibsproviantering (de kan holde til det) - mener at have set projektet løst i et eller andet gør det slev tv program. Jeg regner med at skulle lave den "øvelse" senere i mit eget byggeri.

Mvh.

René

Annonce
Citat fra morten B M

Jeg skal lave en bruseniche i glasbyggesten
og ønsker så at sætte en glasdør i.
Hvor kan sådan én købes til rimelig penge?

Hej Morten B M
Prøv at tjekke www.glas-direkt.dk der er mange penge at spare, samtidig kan du deltage i en konkurrence.

Mvh. Morten Jensen
Man (jeg) kunne dog ikke maile til dem, da siden viste error - bare til orientering.

Mvh. JørgenE
Citat fra JørgenE

Man (jeg) kunne dog ikke maile til dem, da siden viste error - bare til orientering.

Hej Jørgen E
Det er undertegnede som har butikken. Tak for oplysningen mht. til at vores kontaktside ikke virker.
Vores webmaster reparere det imorgen. Derefter er du velkommen.

Mvh. Morten Jensen

Kan evt, kontaktes på [email protected]
Det må siges at være hurtig respons - tak for det!

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
Nej I ser ikke dobbelt, men jeg skal også lige vænne mig til det ny forum, så det er rigtigt at der er 2 "underskrifter". Men i det gamle skiftede jeg jo ret tit mellem at være administrator og bruger, og derfor kunne jeg ikke bruge faciliteten med aut. underskrift.

Det kan jeg nu, og skal lige vænne mig til det, så indtil da får i den nok af og til dobbelt.

Hvilket minder mig om manden i baren der ryster på hovedet mange gange, hvortil de to piger siger:

Nej, det er rigtigt nok, vi ER tvillinger.

Manden ser optimistisk op og udbryder

Jer alle 4

Godnat.

- JørgenE

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis