Hvor er ThomasB ?

rolleyes Hej

Er der nogen der har hørt om eller fra ThomasB i den senere tid, måske endda de seneste år??
For nogen tid siden var hen en stor skribent her på siden... Savner han jo rolleyes

MVH Njord
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra njord

rolleyes Hej

Er der nogen der har hørt om eller fra ThomasB i den senere tid, måske endda de seneste år??
For nogen tid siden var hen en stor skribent her på siden... Savner han jo rolleyes


Han er nok ude for at skovle SNE rolleyes
Han er sandsynligvis blevet kommanderet på 3 ugers ferie af fruen - telt i Spanien - og UDEN pc og trådløst! biggrin Lyder det ikke ret sandsynligt? (for jeg tror i al fald ikke, at det er Roskilde cool )
Kunne se ud til at Fru Hofmann også trænger til ferie, eller er det blot Delerium ?
Hej Njord

Hvis du skriver på et eller et par af hans indlæg, så burde han jo egentlig få en mail:
at der er nogen der har reageret, hvis han da ikke selv har koplet sig af,-?
Mvh.
Søren

Med venlig hilsen

Søren
Annonce
Jeg har heller ikke haft kontakt med ham i meget, meget lang tid, desværre.

Mvh. JørgenE
Det har jeg, han poppede op på siden for ca. 1/2 år siden, og svarede på spørgsmål. Han har ikke den store tid til at dele ud af sin kolosale kompetente viden pga (og hans fantastiske evne til at google snævert).... ja han har såmænd bare fået barn/børn. Det kender I sikkert godt.

Prøv at huske tilbage på alle dem der har været her, og så ikke har været her længe. Jeg har lige lavet en et check på mit forum, som viser hvor mange der rent faktisk er registret i forhold til hvor mange der har været logget ind inden for de sidste 365 dage.

Prøv denne mod brugerdatabasen, ved ikke hvad jeres hedder min hedder vB_user

SELECT COUNT(*) As Antal FROM vB_user
WHERE (lastvisit > DATE_SUB(CURRENT_DATE(), INTERVAL 365 day))

Det giver et tal for aktive login, inden for det sidste år. Der er sikkert mange der er faldet fra.

MVH



Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Ja, men ½ år er også lang tid sidensmile

Det er klart, at nogle har et specifikt projekt der kræver hjælp, og så falder fra når det er overstået. Men lur mig om ikke mange kommer igen på et senere tidspunkt, det har jeg da lagt mærke til, når jeg ser intervallet for indlæg fra enkelte brugere jeg har kigget profil på.

Når man har været meget aktiv i en periode, kan det også være godt med en pause så man ikke bliver træt af det. Jeg har selv haft en periode, hvor jeg overhovedet ikke havde lyst, og så vender lysten pludselig tilbage. Jeg har haft et år, hvor andet har krævet min opmærksomhed, så jeg har måtte vælge at forsømme såvel LDS som mit Lionsarbejde, og det er ikke af mangel på lyst, men har været en nødvendighed grundet arbejde og personlige forhold. Så det går op og ned ind imellem.

Mvh. JørgenE
Hæ Hæ JørgenE.
Nu har jeg 354 flere indlæg end du har, og det er meget sjældent jeg ikke er "på" mindst en gang om dagen. Nu har jeg jo heller ikke været her sålænge som du, for hvor mange indlæg kunne det så have blevet til.

V.h. Håndværkeren
Nu lægger jeg altså også kun kvalitetsindlæg ind wink smile
Tag den, du.

[LIST]
[*](sidder parat med slettetasten på mit indlæg, når alle dine "fans" nu overfalder mig med mine mere uheldige indlæg i andres seriøse debat)[/LIST]

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis