Puch maxi udstødning

Hej alle sammen

Jeg har en Puch Maxi K med et 3,5hk tunsæt:
http://www.protunahandels.de/product.asp?c=92173824&n=19067303&pn=19067336

Men hvis jeg nu skulle skifte den leverede 3,5hk udstødning ud med en standard maxi udstødning, er det så nødvendigt at dyse ned?

P'S det lyder godt nok dumt, at skifte over til standard. MEN, støjen skulle gerne være væsenligt lavere fra udstødningen.
25 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er jeg jo en lidt anden aldersklasse, men i min ungdom pakkede vi dem med noget der ikke kunne brænde.. for at tage lyden..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Når nu vi alle her på siden går ud fra at din Puck skal køre på en bane,er der vel ikke noget galt i at den larmer,endda noget mere end hvad der fra fabrikken var tiltænkt?? Eller det er måske ikke bane kørsel det går ud på??
Modigt af dig. Eller måske bare dumt?!
Må jeg endnu en gang referere til overskriften på dette forum.
Lav motorcykel...

Ilde stedt er den som ikke ved.
Ringere endnu den som ikke ved hvor han skal spørge!
Drop det Leo !
Uanset hvor mange vi er, der efterhånden har gjort opmærksom på at siden er for Motorcykler, er der nogle analfabeter med en IQ på 0,07 % der ikke kan forstå at de skal blive i deres sandkasse med deres legetøj !
Kørte de virkelig på bane alle de "børn" på deres Maxier ville der eks. ikke være plads til andet på Jyllands ringen.

V.h. Håndværkeren
Rolig nu boys...
Hvis ikke vi havde de maxi_indlæg skete der jo ikke en ski her.. Hvis I vil have MC indlæg, så lav dog nogle.. !!!! Hvor svært kan det være ??????

Jeg har bl.a. solgt min BMW og købt en Honde transalp.... skriv lidt om hvad I syntes om det..?? :-)

Husk.. det er brugerne der styrer forum....

Mvh Jan J
Det burde nu være en Admin der styrede sitet.. men deres fravær lyser op...
Folk der kører mc gider ikke søge hjælp i et knallert forum.. Hoveddelen af læserne ved simpelthen for lidt og motorcykler...
Lidt ligesom en tråd om pløkker til et harald-nyborg telt i Lav-Hus forum.
Jeg har kørt motorcykel i mange og men vil da aldrig spørge om råd i dette knallert forum.. sorry.. ikke fordi der er noget galt med at kører knallert... eller folk der kører på dem..
Den bedste løsning vil være at få liv i en admin og få lavet et 50 cc forum.. for 45'er og alm. knallerter.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Vi har haft den her diskution mange gange efter hånden, og jeg tror ikke det bliver ændret, så skulle Aministratoren og indehaveren af LDS. JørgenE da få et sideværts føl på tværs eller blive bestukken med 10 kasser god Wiskye !

(sponsere søges)

V.h. Håndværkeren
Citat fra grandoldman

Det burde nu være en Admin der styrede sitet.. men deres fravær lyser op...
Folk der kører mc gider ikke søge hjælp i et knallert forum.. Hoveddelen af læserne ved simpelthen for lidt og motorcykler...
Lidt ligesom en tråd om pløkker til et harald-nyborg telt i Lav-Hus forum.
Jeg har kørt motorcykel i mange og men vil da aldrig spørge om råd i dette knallert forum.. sorry.. ikke fordi der er noget galt med at kører knallert... eller folk der kører på dem..
Den bedste løsning vil være at få liv i en admin og få lavet et 50 cc forum.. for 45'er og alm. knallerter.


Hej Grandoldman..
Syntes det er noget vrøvl du skriver.. Det her forum er "lagt ud som et mc-forum" at vi MC folk er "så kloge" at vi ikke behøver hinanden til at spørge, er da ikke Admin`s skyld.... det er ski da vores egen..
Og hvad er forskelden på 50ccm og 100ccm..????? det er ski da teknikken bag der er den spændende, og den er ski ens..
Så lav du blot et spørgsmål eller 2... så kan vi andre se om vi kan hjælpe..
Fordi man har "kørt" i mange år, kan der være meget man ikke ved.. !!
Jeg har kørt siden 1974.. og der er stadig meget jeg at lære..

Mvh Jan
Hvis det er et problem at vi skriver om maxier herind så find en anden side at kigge på eller lad være ved at gå ind under de indlæg som har noget med maxi at gøre... Hvor svært kan det være altså... men i må jo ikke have noget at få tiden til at gå med siden i hele tiden brokker jer... kedeligt liv godt det ikke er mig... :evil:
Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis