fugt

Jeg har et børneværelset hvor der ligesom kommer lidt fugt ind i det ene hjørne (ydermur) det bliver i mørkt i hjørnet, men det kan vaskes af med en klud, men kan jeg gøre noget så det ikke kommer igen. jeg lufter ud dagligt min. 1 time.
Hilsen Peter
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg plejer ikke at svare på sådanne opgaver, men ved at dem der vil svare, straks vil bede dig om at beskrive :
1) Væggen.
2) Udhæng.
3) Har du checket om et eller andet er gået galt i taget.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

tak for indlægget nu er jeg ikke lige nogen ørn til dette, men det er ned i hjørnet det er galt, så det har ikke noget med taget er at gøre. I hjørnet mødes en mursten og trævæg sådan er det også udvendigt, træet er
ja nu er det væk, mens ådan nogle plader man kan sætte op i fyrretræ og finer, håber det er nok
Så kommer næste spørgsmål ? Du har ikke tilfældigvis et afløb til tagrenden lige i
nærheden, for jeg har haft sådan en opfugtet mur, hvor problemet var helt banalt, nemlig et tilstoppet afløb fra brønden til hovedbrønden.
Nej det har jeg ikke, men jeg kommer i tanke om at det er et dobbelthus og det er muren ind naboen det er galt med, så måske skulle jeg lige tjekke hvordan det ser ud over på deres side, de har nemlig en teresse skydedør op til og er har måske samlet sig fugt, da den er meget gammel

Hej smile

Normalt betyder skjolder for lidt udluftning.

Luft ud MINDST 3 x 10 minutter om dagen for "fulde gardiner".

Mvh
ThomasB
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis