Beklædning på vådrumssikring

Hej alle her på Lav-Det-Selv.

Jeg har et lille spørgsmål, jeg håber en af jer kan svare på.
Jeg er i gang med at lave badeværelse og har, som man jo skal, også vådrumssikret(et-komponent fra Alfix), men der er en del penselstrøg og ujævnheder i denne gummimembran. Jeg havde regnet med at skulle dække det med wall-cover fra jem&fix, men der står på det produkt, det er til tørre rum. Hvilke muligheder har jeg så? Kan problemløseren fra Juvita bruges i vådrum? Kan den dække penselstrøg? Hvad skal den sættes op med for at binde på både puds og gummimembran? og sidst hvor forhandles det henne?
Den opmærksomme læser har måske allerede regnet ud, jeg helst vil slippe for at spartle uden på membranen.

Er der andre alternativer til beklædning? Forslag er velkomne.

René
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra René A

Hej alle her på Lav-Det-Selv.

Jeg har et lille spørgsmål, jeg håber en af jer kan svare på.
Jeg er i gang med at lave badeværelse og har, som man jo skal, også vådrumssikret(et-komponent fra Alfix), men der er en del penselstrøg og ujævnheder i denne gummimembran. Jeg havde regnet med at skulle dække det med wall-cover fra jem&fix, men der står på det produkt, det er til tørre rum. Hvilke muligheder har jeg så? Kan problemløseren fra Juvita bruges i vådrum? Kan den dække penselstrøg? Hvad skal den sættes op med for at binde på både puds og gummimembran? og sidst hvor forhandles det henne?
Den opmærksomme læser har måske allerede regnet ud, jeg helst vil slippe for at spartle uden på membranen.

Er der andre alternativer til beklædning? Forslag er velkomne.

René


Slet ingen der er klogere end mig?
jeg synes det nemmeste vil være at spartle med vådrums spartel,bagefter et lag primer og så maling. ellers hvis du vil sætte klinker eller mosaik, limen vil fint dække ujævnheder.
jeg så at du ikke vil spartle , men det er det jeg tror der er mest nærliggende .
god fornøjelse

p /p
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også