musik program?

Hej, er der nogen som kender et program hvor man kan lave musik og rytmer, programmet skal helst være gratis og skal kunne lægge musikken i mp3 format.

mvh. Kenneth


 

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ingen svar?


 

mmm der kan jeg finde mixere og editorer til lyd.. en ikke noget der kan lave rytmer og musik.
Jeg ved ikke om det er mig der ikke er skarp nok til engelsk. Men er det ikke bare noget klippe og klister lyd programmer som kan ændre format til f.eks. mp3

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Nu er den del af musikken ikke lige min stærke side, jeg bruger siden for at finde en masse andet hejs.
Jeg forsøgte med "drum machine" i søgefeltet og fik 1200 resultater. Men er sikker på, at 3/4 kan kasseres uden videre. Det har jeg ikke lige tid til.
Det er muligt, at du skal kombinere flere programmer (instrumenter, mixer, osv) for til sidst at konvertere fra .wav-format til mp3. Det er også mulgt at du kan finde hvad du skal bruge i eet hug. Der skal arbejdes for sagen, hvis budgettet skal holdes
Annonce
Det var det der... GRATIS
hvis i finder et program så giv endelig besked.. her wink

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det var osse det jeg mente - budget: 0 kr.
Jeg fik sammen med min første PC noget software "midisoft sound impression", hvor man kunne plotte noder på et nodepapir, tilsætte forskellige effekter og instrumenter og afspille det - det er vel sådan noget du tænker på?
Jeg har det stadig kom jeg i tanke om, det er fra 1994 og til Windows 3.11eller højere - 2 disketter - var det noget?

Mogens
tja, der er bare et problem og det er at min pc ikke har diskette drev, så måske skulle det sendes via nettet?


 

Måske du kan bruge programmet "FruityLoops" Det bør kunne findes gratis og jeg ved, at du kan gemme musikken som mp3.
(Ellers har jeg det liggende på cd)

Sniffer  
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis