Pris på muring af overligger

Er der nogen af jer der har en ide om, hvad det ca. vil kunne koste at få muret en ny tegl-overligger ind over et vindue? Vinduet er 220cm bredt, og der er ca. 3-4 rækker mursten som er sunket lidt.

Mvh Jan
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej jan.

se det er et meget vanskeligt spørgsmål da det altid skal ses.
det kan godt være at du mener at det kun er en lille smule, men de faktiske forhold kan være meget anderledes når først det bliver lukket op for besigtigelse årsagerne kan være mange men for det meste er der tale om sætte rævner som skal repareres både i facade og bagmur så det kan sagten tage 2 - 3 dage at udføre alt efter opgaven.

håber du kan bruge svaret
hilsen mureren

mvh.milton
Jeg tror nu ikke at det er sætningsrevner, men det er et ældre hus, så måske der aldrig var været lagt et stål-tegl ind? Der er ingen revner at se, men bare nogle skifter som buer ned ad over vinduet.

Men det lyder som at jeg nok er nødt til at få en af de lokale murere ud at se på sagerne... Problemet er bare, at de to jeg tidligere havde en aftale med om at kigge på det, aldrig dukkede op - men så er det jo bare lidt nemmere at vælge hvem der ihvertfald ikke skal lave arbejdet :-)

Mvh Jan
Hvis du er gør det selv mand og skal bruge 3 stk ståltegl har jeg 3 der bare står og fylder.

[email protected]
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis