golf 2 problemer

Min gode gamle golf 1,6 benziner fra 1985 med 395000 km på tæller har fået et lille problem. Når at bilen er blevet varm og man slipper gaspedalen så dykker motoren for meget i omdrejninger(går under nomal tomgangs hastighed)men kun i et kort sekund for derefter at gå op på normal tomgangs hastighed igen. problemet ligger i tre punkts dåsen på kabtatoren når at man slipper gassen mister den ene kontakt på tre punkts ventilen spæningen og derved lukker den for vakummet til tre punkts dåsen og bilen dykker i tomgang for derefter igen at åbne for vakummet og bilen går igen normalt.
er der nogle herinde som ved hvad at den kontakt på tre punkts ventilen bliver styret af mit bud vil værer at det muligvis er en temperatur føler som er i stykker men hvor sidder denconfused
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan prøve og gå ind på. www.golf2.dk der kan du finde link til alt med en golt 2. Jeg fandt en side der engang hvor du kan se alt både med motor og pladedele,ellers prøv at skrive et indlæg der inde der er rigtig mange som gerne vil hjælpe en.

mvh. Lynge

L.Sindalsen

Mariagerfjord

det vil jeg så prøve
Jeg kan se at hvis du går ind på www.golf2.dk og under Menu er der en der hedder Download der er der noget om, motor-info og om El-diagram måske du kan finde frem til noget du kan bruge der i.
Håber du finder ud af det for det er rigtig træls når bilen driller. Held og Lykke

mvh. Lynge

L.Sindalsen

Mariagerfjord

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis