splittegning af en MZ etz 251/301 motor

Hej alle jeg mangler en splittegning af en etz 251/301 motor, håber at der er en der kan hjælpe mig enten med et link til en tegning, eller en der vil maile mig en.
På forhånd tak:p
Goldek
min mail er: steffen(snabela)goldek.dk

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej Jacob det var lige det jeg søgte mange gange tak.smile

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Citat fra goldek

Hej alle jeg mangler en splittegning af en etz 251/301 motor, håber at der er en der kan hjælpe mig enten med et link til en tegning, eller en der vil maile mig en.
På forhånd tak:p
Goldek
min mail er: steffen(snabela)goldek.dk


Hej Goldek.

Har du ikke stillet selvsamme spørgsmål på MZ klubbens hjemmeside ?
Der har vi i Klubben en regel om at hvis du ikke er medlem kan du ikke downloade vore forskellige vejledninger o.s.v.

V.h. Håndværkeren
jeg er tidligerer medlem men da jeg for et par år siden gjorde op at jeg var medlem af ialt 17 forskellige klubber og foreninger blev jeg nød til at ryde lidt ud mest fordi jeg ikke har lyst til at være medlem når det eneste jeg kan yde til fællesskabet er at betale kontingt.

jacob faglært svejser IWP

[email protected]

Annonce
Hej håndværkeren jo jeg har stillet det samme spørgsmål på klubben´s hjemmeside også da jeg godt kan lide at sprede mine investeringer lidtwink

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Hej Jacobbb.

Det kan da kun være din egen fejl at du ikke kan nyde andet end at betale kontigent, vi er da mange i klubben der laver forskellige arangementer. Og så er der jo det store årlige Internationale Træf, som virkelig er internationalt.
Der kommer medlemmer fra Tyskland England Sverige Norge og Findland stort set hvert år ! Vi har da også vores årlige Generalforsamling, men her glimré medlemmerne mange gange med deres fravær, så vi som sædvane kun er en 12 - 15 stykker der mødes.

V.h. Håndværkeren
uha jeg håber ikke jeg har givet det intryk at det var andres skyld end min egen dte er rigtit at der er mange fine arangementer og mange der gør en stor insats problemet var at jeg bare ikke havde tid til det hele

jacob faglært svejser IWP

[email protected]

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis