Nogen der kender dette bl. batteri?

Hej.

Da vores bl. batteri er gået i stykker, søger jeg efter reservedele til det.. Det er bare nemmest, hvis man KENDER mærket :-).

Se vedlagte billeder. Jeg har været omkring Damixa, det var ikke deres, men de mente det var et Ideal Standard. Her var der heller ikke gevinst, de mener at det måske er et Grohe, Eichelberg eller Hansa.... Ja, nemt skulle det ikke være..

Huset og badeværelset er fra 79, så det er fra den årgang. Der er bruser, hvor vandrøret er gemt i væggen, og kommer ud længere oppe.

Nogen bud på hvilket mærke det er??
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det kunne meget godt være et vola.
noget forbannet lort, efter min mening. men folk mener jo at fordi det er dyrt så er det godt..

men prøv engang VOLA.

M.V.H. Martin
Held og lykke med projektet
Hej Martin

Tak for forslaget, jeg har sendt dem en mail, så må vi se hvad de siger..

Hvis det er VOLA og derfor, efter din mening, er noget forbandet lort, så er det da meget godt klaret, at det har siddet i huset siden 79' :-)
Jeg tror snarere at du skal kontakte Grohe i Værløse. Jeg synes det ligner et batteri fra da forsøget værd den gang firmaet hed Sanimix.
Jeg tror desværre ikke du kan få en ny kartouche (blandeindsats), men det er da forsøget værd.
Både Hansa og Grohe har lavet den type bl. batteri. Så hvis du skal finde nogle reservedele er det næsten sikkert du finder dem hos en af de to.

Casper
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis