min pc er helt dod

jeg har lige kobt et nyt garfik kort (8600 gt) og 2x 1gigabit ram til min gamle acer t620
p4 single core 3.2 ghz
jeg starte med at putte rammen i og det virket findt saa satte jeg det garfik korte i og det korte ogsaa findt, jeg downloadet og installert de ny driver fra nvida og det helle korte findt saa satte jeg siderne paa og der efter er den bare helt dod, jeg har provet med en ny psu og jeg har provet at tage de ny ting ud og den er bare helt dod hvad skal jeg gore
mvh Evilhero
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvor død er død.. sidder ledningerne på.. som de skal til bla. tænd og sluk knappen.. det kan lyde som om du har skubbet til en ledning da du satte siden på... det er set før.. og det ses sikkert igen... det kan være flere forskellige ledninger... tjek den til motherboard først.. det gøres ved at tage alle ledninger af og på igen .. en af gangen..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

naar jeg trykker paa tend sluk knappen skaer der ikke noget over hodet, HD stater ikke op og blaesrne korre heller ikke,
jeg har provet det med at sette kablerne paa et af gangen og det hjalp ikke
Mvh

Evilhero
lyder som om din strømforsyning er smuttet... er der et stik til dit grafikkort som skal have direkte strøm... og har den fået det.. ellers kan kortet stå af... men det kan også lige suge det sidste fra din strømforsyning så den er død nu

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

grafik kotet skal ikke have aestre storm og jeg har kobt en ny psu paa 450watt og provet med og det hjalp ikke, saa har jeg har ogsaa provet at tage alt ud af maskien, saa der kun sider den gamle ram men ikke nogle kort, harddiske eller kabler i untagen det til tend sluk knappen
go den er stagde lige dod


Mvh

Evilhero
Annonce
umiddelbart kan det være dit motherboard der er futtet af.. tyder det på ... fabrikanten af dit gfx gør opmærksom på at din strømforsyning skal leverer mindst 325 W konstant.. så dit gfx kan godt have brugt så meget strøm at dit mobo er futtet af...

Du kan også, hvis ikke du konstant har stel mellem dig og din pc, futte ting af med alm. statisk elektricitet.. det kan være en lille gnist lige når du sætter dine ram eller dit gfx i..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Ofte på bundkort sidder der dioder der lyser selvom bundkortet er slukket.
hvis de ikkke lyser på min er psu slukket.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis