kap/geringssav

Hej herinde!

Jeg står og skal have fat i en ny Kap/geringssav. (forstår i øvrigt ikke hvorfor en geringssav ikke altid også er en kap sav...men pyt nu på det)

Jeg overvejer meget dewalt da de lader til at have et stort udvalg. Festool's nyeste skud på stammen er dog også interessant omend den koster en pæn sjat. rolleyes

hvad har i af erfaringer med andre mærker? Vil gerne have en sav der er mest mulig fleksibel og af god kvalitet.

Dewalts kombinationssav DW743 har også været inde i billedet, men den er jo en smule tung at flytte rundt på.

Nogen der har noget relevant input modtages det med glæde
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kommer jo an på dit behov....

Jeg valgte en DW707, fordi den klarer langt de fleste gearingsopgaver og er meget handy at flytte med (herunder tage med i bil). Samtidig er den behagelig at bruge og lynende præcis.
Overvejede Bosch GCM 10S pga. den større "kaphøjde" - en lækker sav, men for uhandy.

Når du er oppe i den prisklasse, er det i min verden den subjektive oplevelse, der tæller - de saver alle godt!

Mvh.

Jan R.
Hej, jeg har selv en dewalt 707 og 742, den sidste er selvom den er mere klodset langt den bedste, dels fordi, der er en kæmpe ulempe ved 707'eren. Den kan ikke tage en almindelig fodliste i højden, pinligt dewalt! Det kan derimod den anden, som der er kommet ny model at 743, langt den bedste kap/gerings/flæksav jeg har prøvet. Bosch laver også en ganske fin kapsav, husker ikke lige dens nummer, men der er vist også kun den samme. Det er en jungle, men tænk over hvad du har tænkt dig at save mest i, og tjek så saven om den magter at bide over det. Det er min grund til at jeg har en 742 ud over den anden. Lige en ekstra lille ting, dewalt har det bedste grad system efter min mening. held og lykke

Der er ikke noget i vejen, med at have lidt projekter på standby....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis