Atv

Blev lige overhalet af sådan en "satan" idag.

Men skal man ikke køre med hjelm på sådan en.

Spørger ikke om de er lovlige på vejen, for de var plader på.

Skal at hvad der har plaget en når man har været i syden også plage een i danmark....Æv

De er fede nok, men for satan de larmer.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
enig, det undre mig at producenterne ikke gør lidt mere ud af at lyddæmpe "dyrerne"

mvh Anders
Hej,
Den min søn har - 60 cc Honda 4 takts kopi motor - siger nu godt nok ikke meget - larmer ikke halv så meget som en BS plæneklipper.
Med venlig hilsen
Vangsøe

Vangsoe
Citat fra PeterR

Blev lige overhalet af sådan en "satan" idag.

Men skal man ikke køre med hjelm på sådan en.

Spørger ikke om de er lovlige på vejen, for de var plader på.

Skal at hvad der har plaget en når man har været i syden også plage een i danmark....Æv

De er fede nok, men for satan de larmer.

MVH


når der er plader på en ATV er den ind reg. som bil og derfor er det valgfrit om du vil have hjelm på.
mht til larmen, så har dem jeg har mødt ikke larmet mere end en MC gørwink

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Fed lovgivning vi har, det er jo en motorcykel og man slår sgu da hovedet på samme måde.

Jeg ville nu gerne om vi havde en lovgivning der sagde "det er frit om du vil revne skallen" men sker det uden hjælm, så er der ingen forsikring.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
Hej PeterR.
Jeg har lige været på en længere tur op til Mols i weekenden, og på vej der op blev jeg heftigt overhalet af et sådant meget larmende uhyrer, jeg kørte med 80 kmt. så den må have været oppe omkring de 120 kmt. med den fart han forsvandt der ud af !
Hold K... en spetakkel det var værre end en Harley !

v.h. Håndværkeren
LOUD PIPES SAVES LIVES!!!rolleyes

Der er jo en grund til at MZ oser og lugter.
Så kan de døve også hade dem.wink

Hilsen fra en HD.

PS. Du må da have kørt i bil??? Eller kan en MZ godt køre 80Km.t??

Ilde stedt er den som ikke ved.
Ringere endnu den som ikke ved hvor han skal spørge!
Du er da helt galt i byen lille ven, en MZ hverken oser eller lugter når den er korekt indstillet. Og ja en almindelig MZ 250 kan komme op på ægte 130 Kmt. Så er der de knajte som piller i maskineriet og haler 35-40 Hk. ud på baghjulet af deres MZ (målt i testbænk)

V.h. Håndværkeren
Nå,ja ,hvad fanden jeg må jo gå til bekendelse:
Min gamle HD fra `38, har da også kun 28hk.
Men den larmer,,, og se ,det er jo godt,for så kan mine medtrafikanter høre mig og tage deres forholdsregler inden en mulig farlig situation opstår.wink

Nå men spøg til side. Ang. de der ATVére der også larmer
så mener jeg at der skal være plads til alle der kører på vejen, også selv om de larmer lidt for meget. Det er jo kun en kortvarig larm.
Jeg mener at vi her i DK er ved at få,eller har fået et samfund hvor der ikke er så god plads til afvigere af den ene eller anden slags. Tag nu den nye lov om at det er forbudt at køre med uoriginale udstødninger.Dette gælder selvfølgeligt kun mototcykler,og ikke disse rullene T.Hansen reklamer,der ofte larmer mindst lige så meget.Både via udstødningen og et mega stort stereo anlæg.
Giv dog lidt plads til hinanden,og lad os larme,ryge,eller hvad fanden ved jeg,en smule en gang i mellem.
Jeg husker tydeligt da jeg var dreng og sad sammen med kammeraterne og gættede på hvilken MC der var på vej,ud fra den larm de lavede.
Vi er vel dybest set kun nogle glade drenge,når vi kører på vores cykler.
Larmende hilsner Leo

Ps.En lille rettelse:En Harley laver ikke spetakkel,men sød musik.

Ilde stedt er den som ikke ved.
Ringere endnu den som ikke ved hvor han skal spørge!
Tjah, jeg har nu den holdning til motorcykler som jeg har til børn, de skal ses ikke høres !
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis