Nymoderne tag... se vedhæftede 3D tegning.

Hej Alle,
Jeg skal have lavet et sommerhus og har sat mig designmæssigt for at lave et tag som det på vedhæftede filer... MEN er det teknisk muligt?.. altså,, tænker mere på hvordan det bærende konstruktion skal udarbejdes osv.

Jeg tænkte på tagfinerplader som tag, med en masse tagpap på =) ,, og så disse lækre hældninger... ,, kan man lave reglar og spær med metal, og så komme disse tagfinerplader på som tag?.. sorry,, er lidt newbie smile

mvh milan.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Min tommelfingerregel er, at hvis man er i tvivl om hvordan man kan lave noget så kan man nok ikke "lave det selv".

Umiddelbart vil jeg dog sige at det for mig at se skulle være lade-sig-gøreligt.

Forudsat at der godt må være nogle gitterkonstruktioner under tagfladen.

Mvh.

René

Som sagt alt kan lade sig gøre, men det kræver en gitterspærkonstruktion, som også Brandmanden nævner. og få nu en til at regne lidt på demisioner osv. og paptag er perfekt til sådan et tag feks. kulsort. er selv tagdækker det ville være en fornøjelse at lave sådan et tag, da det ikke er hver dag man laver sådan et

Mvh. Brian.J BJ Multibyg - Tømrer snedker & Tagdækning

BJ Multibyg - Tømrer snedker & Tagdækning

Udføre alle former for tømrer snedker & tagdækningsarbejde samt mindre mure & støbearbejde
Man skal bare passe på med den kulsorte pap, den holder ikke så godt på skifferen som den almindelig sorte pap. :-) Men ellers et spændende projekt.

Tagdækkerclaus.

___________________________________________________________________

Jysk Tømrer & Tagentreprise
V/ Claus Pedersen
7100 Vejle

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis