Fuger

Hej, mon nogle her kan hjælpe mig? Mit problem er mine fuger i min kælder med klinker. De er oprindeligt fuget med perliehvid, men hund,skidt ect. har gjort dem mere mørke, altså fugerne ikke noget problem hvis det da så bare var ensartet. Jeg har forsøgt med ren klorin, grovrens med uden noget okey resulutat. Nogle her der måske har haft ligende problem og kan hjælpe mig?
MV
Frickes
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej

ja jeg ved ikke om jeg kan hjælpe, men i tømrerhandler og flise udsalg(vægfliser og gulv klinger/fliser) findes forskellige produkter til dette brug eksembel vis alfix
flise rens om det kan gøre fugerne rene skal være mig usagt,men det ved de der forhandler det

hilsen mureren

mvh.milton
Hej smile

I de fleste farvehandlere, kan man købe en fugestift. Det er en slags tush, som man bruger til at male fugerne med. De fåes i forskellige farver. Det giver et rigtig godt resultat.

Mvh
ThomasB
Farvestift. Jo jo, det der poly filla værk?
Så er det sgu næsten ligeså nemt at fuge hele kælderen om(70m2). Jeg tænte mere på noget syre eller lign. hvis der er nogen der ved noget.

vh frickes
JA DU KAN GODT BRUGE EN SYRE,JEG VILLE ANBEFALE EDDIKESYRE DA DET ER MINDRE SKADELIGT END SALTSYRE DA DET NORMALT KUN ANGRIBER KALK OG IKKE METAL,HAR SELV BRUGT DET TIL GULVE MEN KONSENTRATIONEN MÅ IKKE VÆRE STÆRKERE END 1:8 ALTSÅ 1LITTER TIL 8 LITTER VAND. OG PRØV PÅ ET LILLE STYKKE FØRST MED EN SVAMP MED SKURERNYLON PÅ.

HILSEN MUREREN

mvh.milton
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også