Leje af fejeblad. FB 245 4295 05-06-2007 20:26 Dows. Jeg har købt mig en "ny" ældgammel bil, og skal have den transporteret fra Århus til Vestsjælland. Så, kort og godt, er der nogen der ved hvor man lejer et fejeblad et døgns tid, uden at blive flået? Med venlig hilsen FlemmingB 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
njord 6397 7120 05-06-2007 21:04 Hej Har du mulighed for at "nøjes" med en autotrailer? Hvis ja så vi leg tro det er det billigste.. Ellers er der jo enkelte der ruller rundt i diverse tidligere falck biler osv ( og de har travlt disse dage ) Her er det billigste jo nok at træffe en af disse og lave aftalen på gaden ;-)En anden mulighed er at kontakte dansk autohjælp eller nogle af de store autologistik firmaer.. Og så aftale at de henter vogne hvor den står og afleverer den hos dig inden for en aftalt tid. Det giver dem mulighed for at få vognen med som et returlæs... Denne planlægnings frihed bør give en klækkelig besparelse.. Har du overvejet muligheden af at rulle vognen ind i en container ( en af de åbne vognmænd bruger til alt muligt ) det kan måske være med til at give flere strenge at spille på eller fleksibilitet. Metoden anvendes med diverse entrepenør maskiner.. Men kræver da at der sikres lidt så vognen ikke skrider og får buler... Problemet er delvist broen der sikkert koster relativt for meget med kun et halvt læs.. Det andet problem er at der sikkert ikke er mange lasvogne der er indregistreret og forsikret til udlejning.. MVH Njord
HansW 902 06-06-2007 10:46 Lige Vestsjælland kender jeg ikke nogen, men her er en i Hvidovre, der gør i den slags: http://www.richsautogummi.dk/ Er det godt?Eller er det bare godt nok?