er det bare mig?

Er det bare mig, der har det problem at når jeg logger ind, vil den ofte ikke gemme mig, så jeg er nødt til at logge ind igen og igen?

mvh
Kasper
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.

Nej, det er ikke kun dig!! Jeg oplever også problemet af og til. Men sjovt nok kun når jeg sidder ude på en platform 250km fra land...rolleyes

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hej Jørgen

Det er rigtig nok noget, der sker efter at have slettet cookies osv. Men derfor burde den vel kunne huske det, ved at man skriver det én gang igen. Som det er nu, kan jeg sidde og logge mig på 5-6 gange uden at jeg er logget på, når jeg kommer videre ind på forsiden.

Mvh

Kasper
Jeg sender den lige til AllanE

Mvh. JørgenE
AlandE er JørgenE´ Søn, og nok den Knægt der ved mest om farmands LDS webside.

V.h. Håndværkeren
Hey! Beklager det sene svar - har været lidt hængt op. Jeg har oplevet det samme før, men det hjalp da jeg slettede ALLE browser-data. Dvs. både cookies OG alle midlertidige browserfiler.

BoobleTrouble: Hvilken browser-version bruger du?

Mvh. AllanE
ØØØHHHH hvad mon hun hedder ??

V.h. Håndværkeren
Hej

Internet Explorer? Har lige haft slettet alt hvad jeg kunne af cookies og temp filer, og så er problemet der igen. Altså at jeg skal logge på x antal gange, før den husker migconfused

Mvh

Kasper
Den kan heller ikke huske mig, og det er egentlig OK med mig. Men nogen gange når jeg har logget ind, når jeg at ryge ud hvis jeg skriver noget der er for langt. Min lokale IT-pusher (den bedrer halvdel) kalder det for indbygget kvalitetskontrol.

Bruger Safari, men det er det samme på Firefox

Green

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis