Terassebrædder, hvor fås de billigst?

Hej,

Jeg mangler 235 meter terasserbrædder i 28x120. Det billigste jeg har fundet dem til endnu er kr. 13,95 pr. m.

Hvor kan man få det billigere?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er prisen vel ikke altafgørende eller? Husk, når du går efter det billigste, så får du også den dårligste kvalitet.

EDIT: Bare en information, da jeg har lavet en del terasser hvor kunden valgte meget billige brædder. Der er et stort spild fordi de som regel ikke er brugbare, så besparelsen er pludselig ikke så stor.


Men de dyrese er heller ikke nødvendigvis de bedste....

Check priserne hjemmefra. Find ud af hvor niveauet ligger.

Tag så ud for at se på varene et par steder og vurder nøje på kvaliteten. Gå så i en dialog om hvad du skal give for den mængde brædde du skal bruge, at de skal være lige, fejlfri og uden udfaldne knaster osv. Husk også at specificere hvilke længder de skal leveres i. Det betyder en helt masse for spildet at brædderne leveres i de rette længder. Men når du tegner op på terrassen med strøer osv så kan du sikkert finde et godt skarrings mønster...

Husk også på skruerne.. De er bestemt ikke i samme pris alle steder... Så hvad man sætter til på brædderne må der jo tjenes ind på skruerne.. Her finder du også lige selv den rette mængde... Ellers risikerer du at stå og mangle en kasse skruer.... Desuden skal du jo nok kigge på total prisen.. Brædder, strøer, skruer, osv osv...

MVH Njord
Hejsa, hos Spar3.dk i Havdrup har jeg netop fået leveret til Danmarks bedste pris og endda leveret fragtfrit :-)
Citat fra Morten25

Hejsa, hos Spar3.dk i Havdrup har jeg netop fået leveret til Danmarks bedste pris og endda leveret fragtfrit :-)


Checkede lige deres priser fra nettet: 9,75 Kr./meter inkl. moms for netop
32 x 125 mm.(Høvlet-28 x 120 mm.)

LuneLund: Once I thought I was wrong, but I was mistaken...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis