MTD Havetraktor

jeg skal til at købe en havetraktor, det er min første havetraktor, så jeg er ny på dette marked. Jeg er kommet frem til at jeg vil købe en MTD. Jeg faldt over den model der hedder G180 som de sælger på kaasautoforum.dk men hvis jeg så kigger "Alle" andre steder kan jeg ikke finde den model. Og hvis jeg kigger på MTD's egen side så har de en model der hedder RS180/107, og ud fra specifikationerne er de ens..! Er der nogle der ved om der er nogen forskel eller om det bare er kaasautoforum der sælger den uder et andet navn???
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Ingen tvivl om at MTD er helt ok, men alligevel vil jeg sige, at det har overrasket mig, hvormange fuldstændig ens komponenter der sidder på forskellige mærkers havetraktorer. Hvis jeg skulle købe idag ville jeg være mindre opmærksom på hvilket værke jeg købte og mere på hvilke komponenter jeg købte. Her tænker jeg på motor mærke og type samt gear og type. Jeg er selv ret glad for et hydrostatisk gear. Hvordan det lige er med den model og forhandler du nævner ved jeg ikke, det mest oplagte er vel at ringe op og spørge?

mvh Anders
Ja men jeg synes også jeg har undersøgt det, og efter hvad jeg er kommet frem til skulle det være en ganske udemærket maskine. Men jeg undre mig bare over modellerne ud fra specifikationerne er ens, den er billigere på MTD's egen side end den er på kaasautoforum.dk. Jeg har haft skrevet til kaasuatoforum lige netop om samme spørgsmål, men får intet svar, jeg spurgte på et tidspunkt om noget andet omkring maskinen, og fik svar dagen efter, så man undre sig..!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis