vandlås

hejsa
ville lige høre om der er nogen der kender denne type vandlås, for den jeg har i mit hus er vist ikke helt tæt "der trækker kloakduft op ved pakning" det er i hvertfald ,det jeg tror der er galt med den,
jeg har vedhæftet billede af dimsen der står nede i hullet i en kop vand, så dette er bare en del man kan tage op for at rense det hele,

der er ikke noget nr eller andre info på tingene derfor spørger jeg jer, håber på svar evnt. hvor andre har købt lignende.

http://www.lav-det-selv.dk/forum/attachment.php?attachmentid=5757&stc=1&d=1180799028

venlig hilsen
kristian
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kan ikke rigtig se det,men er det selve vandlåsen den der ?har aldrig set den model før,sidder der ikke en anden lås længere nede også?

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

kan du ikke taget et billede af afløbet?

M.V.H. Martin
Held og lykke med projektet
jeg har nu fundet ud af at det er en JO ting jeg har, så jeg har bestilt en ny o-ring ved sanistål modellen hedder maxiflex og har type nummer 153472 jeg fandt nummeret ved at fotografere ned i vandlåsen så det var jo en go ide der var en der kom med her " skal lige siges at vandlåsen sidder under et vaskeskab"

tak for hjælpen.

hilsen kristian
Den ligner meget den jeg har i mit badeværelse, jeg havde den oppe og rense i sidste uge.
jeg købte min i Råd og Dåd (XL), så prøv om du kan få en ny pakning der.
Det er en lav model, som jeg brugte da min kloark sad højt efter jeg havde sænket gulvet i kælderen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis