Siljan Plankegulv

Hej.

Jeg skal til at købe fyrtræs plankegulv, og har set på Siljan Planke gulv 20mm, 25 mm eller 30 mm jeg har ca 65 cm mellem strøerne. Er der nogen der har erfaring med siljan planker?

Er der nogen der har erfaring med bygmax.dk ?

Med Venlig Hilsen Ivan

Venlig Hilsen
Ivan Nielsen
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Bygmax kan du søge på.

Siljan er billige gulve, sikkert fordi det er hurtig groende træer. Jeg har dem et par steder i huset. De er ret bløde (læs der kommer nemt mærker).
Hvis du vil have noget lyst så overvej ask, men om de fåes i plank ved jeg ikke.

Skriv i din profil hvor du er fra...... Gider ikke skrive til dig at du skal tjekke en forhandler i hedehusene hvis du er fra nordjylland.....

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Alle fyretræs gulve er relativt bløde... Der er jo en del af træets natur...

Jeg vil ikke gå på kompromis mellem tykkelse, men vælge 30mm modellen.

Vær desuden opmærksom på hvilken tykkelse et høvlet brdt har. Der er nogen gange tykkelsen på den savede planke der er opgivet... andre gange den færdige høvlede vare... Derfor kan samenligning mellem forskellige tilbud være lidt svære.. Det med udgangs eller slut mål gælder iøvrigt på både bredde og tykkelses mål.. Vær opså opmærksom på om målet er brædtets bredde incl fer og not eller det er den effektive dækbredde brædtet dækker i nedlagt stand.

MVH Njord
Og at de fleste 30 mm. er 18 cm. bredde. Det er faktisk ikke så pænt i mindre rum... Men det er bare min personlige mening.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis