Batteri til digital videokamera

Hej

Jeg har et digitalt videokamera af mærket Sony DCR-HC17E PAL. Jeg er vist kommet til at lade det op for mange gange, uden det var helt tomt. Nu virker det ikke mere. Men hvor kan jeg købe et nyt, uden det koster en halv arm? Nogen der har erfaring med køb over nettet?
På forhånd tak.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Braue

Hej

Jeg har et digitalt videokamera af mærket Sony DCR-HC17E PAL. Jeg er vist kommet til at lade det op for mange gange, uden det var helt tomt. Nu virker det ikke mere. Men hvor kan jeg købe et nyt, uden det koster en halv arm? Nogen der har erfaring med køb over nettet?
På forhånd tak.


Hejsa..
Prøv at ringe til Århus Radio Lager
[LIST]
[*]Tlf. 86 24 64 22
[*]Fax. 86 24 64 33[/LIST]
Sintrupvej 26
Postboks 1550
8220 Brabrand

Måske kan de hjælpe dig..

Mvh Jan J
Har lige fået ny energi til Panasonicen via batterier.dk. Fin service, og jeg fik besvaret nogle spørgsmål inden ordren blev lavet færdig. Og derefter kom bare det jeg havde bestilt. Prisen var ca. 1/3 af det jeg husker jeg gav for batterierne i en fotobutik.
Gerhard
Nope har ikke aktier i foretagnet, og det kan jo være, at historien er anderledes om et års tid

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Javidst er de billigere, i nogle (læs: mange) tilfælde er de også dårligere, altså de har en mindre strømstyrke (mAh), men så kan man jo bare købe lidt flere, der er jo råd til det smile
Nåe--- ja - men hvis ellers mærkningen passer købte jeg et 1100 mAh i stedet for normalt 800 mAh og et 3240 mAh. De to tidligere holdt såmænd kun ca. 2 år hver uanset mærkning. Men right -- som jeg skrev - kan være at min historie ser anderledes ud efter næste års vinterferie.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis