sivebrønd må man ???

hej

Jeg har haft et problem med vand i kælderen som jeg nu håber på at have løst med en produkt superflex 10 fra diedermand .

Men så var der en der kom med en ide om at inde jeg smed jord i hulet igen så burde jeg grave 40 cm ned i en omkreds af ca 50 cm og så smide en gang ærtesten eller lignede ned og så sætte en rør med en diameter på ca 315mm og lægge sten omkring rører og så lægge plastik over stenene .

og så kunne man hvis der mod forventning stadig skulle trænge vand ind i kælderen lægge en dykpumpe ned i røret og tage det værste vand.

det skal siges jeg har kun det problem fordi den forrige ejer af huset har fået lagt nyt vand ind for ca 9 år siden men istedet for at bruge et diamantbord og lave et lille hul har han banket et hul i væggen på 60x60 cm og det er aldrigt blevet tæt sad

og har kun vandintrængen når der kommer skyudbrud ellers er der ikke vand i kælderen.

mit spørgsmål

må man lave den ovenstående løsning som en midlertidig løsning indtil man har tid og råd det at få lavet dræn omkring huset

på forhånd tak

Brian
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja selvfølgelig må du da det, og der er da intet til hinder for at du laden den blive.

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis