rengøring af toiletgulv

Hej
Jeg har overtaget en lejlighed fra en 90-årig mand. På det lille toilet er der gennem flere år blevet tisset ved siden af . Gulvet er malet beton eller puds, men omkring toilettet , som er blevet skiftet et par år inden jeg overtog, er det rå, og urinen er sevet ned heri.Resultatet er, at lugten ikke er til at få væk. Jeg har prøvet iblødsætning med klorin, ajax og toiletrens uden at komme det til livs.
Et godt råd?

begga
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej smile

Prøv med oxalsyre, det tager hvad-som-helst.
Husk handsker.

Mvh
ThomasB
Kig i telefonbogen og prøv at finde firma´er som f.eks ROBI. Prøv at ring til dem og spørg om råd. Måske har de en flaske af et eller andet du kan få lov at købe en sjat af. Men det kan være du må indstille dig på at der skal gøres noget mere drastisk, "gammel" urin er noget at det værste. Du kan evt prøve med RODALON (er bedre end klorin) og lugter heller ikke så slemt.
Hvad med at male evt. først med en form for spærregrunder og derved "lukke" lugten inde? Så er det da også nemmere for dig at holde rent smile - sådan nogen studerende kan jo holde nogen vilde fester biggrin
Har lige spurgt konen (hun er materialist) rådet med Rodalon er nok det tætteste man kan komme - husk det skal være den til indendørs.

Mvh.

René

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også