'computer' på fjernsyn?

Kunne voldsomt godt tænke mig at kunne se film etc. fra internettet på fjernsynet... men men men, min computer har ikke en av (?) udgang; der er kun usb udgange, skræm udgang, internet & tlf.

Nogen ideer der inkluderer en af ovenstående?
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan købe nogle omformere, der kan lave dit signal fra PC signal om til et almindeligt antenne signal. Bl.a. producenten Viewsonic har lavet sådan nogle.

Altenativt, kan du købe dig et TV kort eller grafikkort med TV/out.
Citat fra sokr@tez

Du kan købe nogle omformere, der kan lave dit signal fra PC signal om til et almindeligt antenne signal. Bl.a. producenten Viewsonic har lavet sådan nogle.

Altenativt, kan du købe dig et TV kort eller grafikkort med TV/out.


Det er en bærbar, så sidste løsning tør jeg ikke rode mig ud i smile

Hvad hedder sådan en omformer sjover? confused
Citat fra sokr@tez

Hvad er det for et TV du har? har du HDMI?

Ellers kan du bruge sådan et kabel: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=185654


skal vi ikke bare sige at det er ret så gammelt så gammelt at da jeg så HDMI var min første tanke confused confused confused

det kabel du linkede til, er det scart?
Citat fra sokr@tez

Nej, det er HDMI. Hvis det er et gammelt fjernsyn så ville jeg overveje om det overhovedet er investeringen værd.

Du har heller ikke en S-vhs udgang på din PC?



Desværre... tænke ikke lige på den ene ting, da jeg brugte 14k på en ny blærbar...rolleyes Nej, det er nok ikke investeringen værd... kan jo brænde rimelig mange dvd'er for 400 kr.

Har alle 'nye' fjernsyn hdmi indgang? Altså, er det noget man skal være særligt obs på at de har?
jeg synes også at det lyder til at du skal i gang med at bræde nogle dvd'er, bare husk at det ikke er lovligtwink

Hilsen Thorleif

Bygningssnedker ved den Vejlensiske ådal.
Citat fra tangstad

Kunne voldsomt godt tænke mig at kunne se film etc. fra internettet på fjernsynet... men men men, min computer har ikke en av (?) udgang; der er kun usb udgange, skræm udgang, internet & tlf.

Nogen ideer der inkluderer en af ovenstående?


hej jeg har prøvet det som du gerne vil jeg vil gerne sige at da jeg gjorde det kunne man ikk læse hvad der stod feks under ikonerne og det hjalp ikke at stille på opløsningensad
Du kan købe en ekstern A/V boks. Fona har nogle til ungefär 5-600,- Men det er ikke fed kvalitet.

Hvis din "skærm udgang" er en DVI, så kan du dog få et DVI-HDMI kabel, men så skal du have nyt TV, hvis du ikke har det.

Så du må enten finde dig i dårlig kvalitet, eller høj pris.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis