Til alle jer der skal til at støbe gulv

bare et godt råd .
Skal du / vi til at støbe gulv kan jeg kun sige har du ider om at ville blande selv LAD VÆR.

ring rundt og få en god pris og få det pumpe ind det er bare ikke det vær at blande skidte selv hvis du skal lave over 30 m3
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Morten/mariager

bare et godt råd .
Skal du / vi til at støbe gulv kan jeg kun sige har du ider om at ville blande selv LAD VÆR.

ring rundt og få en god pris og få det pumpe ind det er bare ikke det vær at blande skidte selv hvis du skal lave over 30 m3


nåårrh da, er man gds eller er man gds ? :p sidste sommer støbte vi gulv i det meste af stue etagen, og jo det var hårdt, men super fedt da man var færdig og kunne sige "jeg har gjort det selv"biggrin
og så får man samtidig en masse sund og gratis motionrolleyes

her er billeder fra min gulvstøbning ca 75m2 gulv der først skulle graves ud, rettes og lægges isolering, net og varmeslanger og slutteligt beton og som pynt fliser
http://www.lynghoy.dk/billeder/

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Citat fra Gert.m

nåårrh da, er man gds eller er man gds ? :p sidste sommer støbte vi gulv i det meste af stue etagen, og jo det var hårdt, men super fedt da man var færdig og kunne sige "jeg har gjort det selv"biggrin
og så får man samtidig en masse sund og gratis motionrolleyes

her er billeder fra min gulvstøbning ca 75m2 gulv der først skulle graves ud, rettes og lægges isolering, net og varmeslanger og slutteligt beton og som pynt fliser
http://www.lynghoy.dk/billeder/


Jeg vil nu give Morten/Mariager ret 30m3 beton svarer til min 300 m2 gulv, det er noget af en opgave med en alm. 125 L blandemaskine.

75m2 gulv som svarer til max 7,5m3 beton kan nu godt lade sig gøre at blande selv.

Mvh

Klaus
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis