Luna 26 Klub????????????? Haulik 32 3300 27-05-2007 21:00 Hej.Jeg synes at have set, at der på tidspunkt var enLuna 26 klub.Er der nogen der ved om den stadig eksitere?mvhHaulik 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Håndværkeren 20251 28-05-2007 09:32 Hej haulik.Hvis du havde søgt lidt På LDS. havde du fundet et indlæg af Don Larsen hvor han omtaler samme klub.Der er også et tlf. nr. til en eller anden mand der startede klubben, som dog nu er lukket. V.h. Håndværkeren
lynæs 5071 5400 29-05-2007 06:01 Gør som Albino, og måske opstår der en klub ud af det. Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen
burger21 9 5580 20-05-2016 21:40 Vi har en facebook gruppe : https://www.facebook.com/groups/557202901104004/ Mvh Ryan Kærgaard