k 50

hej jeg har indecool jeg mangler en masse tegninger over en suzuki k 50 og en honda cd50 confused for jeg har købt sådan to knalleter og kan ikke samle den for alt er skildt fra hinanden
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Dan.
Så du har købt to kasser puslespil ?
Hej igen igen.

Se det positive i det Dan, hvis du er lidt kreativ kan du sikkert få noget ud af det som ingen andre har.

V.h. Håndværkeren
hej håndværker jeg ser altid positiv på tingene... wink bare jeg får noget ud af det så er jeg lige glad med det tager 2 år... jeg har lige lavet en 98 % org. yamaha fs1 ( 4 gear)...
Citat fra Dan.m.

hej jeg har indecool jeg mangler en masse tegninger over en suzuki k 50 og en honda cd50 confused for jeg har købt sådan to knalleter og kan ikke samle den for alt er skildt fra hinanden



Hej med dig, Hvis du kikker på følgende side:

http://photo2day.com/ViewFolder.aspx?folder=21362

Kan du se instruktionsbog for Suzuki K50 på dansk samt strømskema.

Jeg har et spørgsmål til dig !

Jeg er også ved at renoverer en suzuki k50, og har i den forbindelse et lille problem med gasspjællet i karburatoren.

Problemet er, at der kun er ca. 1,5 cm frigang på gashåndtaget og det mener jeg er for lidt.
Jeg tror, at det gasspjæld der sider i karburatoren ikke er det rigtige, men måske fra en Yamaha.
Nuværende mål på gasspjældet er følgende:
Diameter: 17 mm Højde: 21 mm i den korte side og 23,5 mm i den høje side.

Kan du verificerer, om ovenstående mål er rigtige, eller meddele hvilke mål du har på dit gasspjæld.

På forhånd tak.

MVH. Finn
Annonce
Citat fra Dan.m.

hej jeg har indecool jeg mangler en masse tegninger over en suzuki k 50 og en honda cd50 confused for jeg har købt sådan to knalleter og kan ikke samle den for alt er skildt fra hinanden


Hej igen

Jeg har ligeledes en reservedelsbog til Suzuki k50. Hver side udviser tegning
om hvordan og i hvad rækkefølge delene skal samles. Bogen omhandler alle dele på K50.

Hvis det har vakt din interesse, så kontakt mig og jeg vil emaile den til dig.

Mvh Finn
Hej ! Jeg er ved at renoverer en suzuki k50, og har i den forbindelse et lille problem med gasspjællet i karburatoren.

Problemet er, at der kun er ca. 1,5 cm frigang på gashåndtaget og det mener jeg er for lidt.

Jeg tror, at det gasspjæld der sider i karburatoren ikke er det rigtige, men måske fra en Yamaha. Gasspjællet er monteret rigtigt og det samme skulle gælde for kablet i gashåndtaget.

Nuværende mål på gasspjældet er følgende:
Diameter: 17 mm Højde: 21 mm i den korte side og 23,5 mm i den høje side.

Kan nogen verificerer, om ovenstående mål er rigtige, eller meddele hvilke mål i har på jeres gasspjæld.

På forhånd tak.

MVH. Finn
Hej
ja det er for den er for lang eller er det for du ikke har en håndtag med stor nok udvikling i ved jeg ikke lige

men har glem og få målt min
Kan huske min kammerater som havde k-50, der var der ikke meget at vride ,, så det er altså ikke lige som en puch,, men selvfølgelig kan den jo sidde forkert... Kan du se om den lukker helt ,,, ?. for så er der ikke meget at vride i ,, hvis den står halvt åben.. :-D
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis