Reklamesøjle ??

Hej alle LDS'er..

Er det bare mig, eller er der en stigende tendens til at dette forum bruges til mere eller mindre skjulte reklamefremstød fra registrerede virksomheder???

Er dette fremtiden (enden??) på www.lav-det-selv.dk som vi kender det???

Bør det være sådan??? Eller skal vi tilbage på kursen: gode råd og erfaringsudvekslinger mellem alle os, der laver det selv og laver det ordentligt !?!?

Tak for jeres tilbagemeldinger !!!!!

LuneLund: Once I thought I was wrong, but I was mistaken...

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har heller aldrig rigtig forstået ideen med at reklamere på en gør-det-selv side.....det er lidt det samme som at prøve at sælge vand til en på grønland som i forvejen har gasblus og gryde.....

Har selv i flere omgange sluttede mit indlæg med at skrive navnet på mit firma....men skriver hverken hjemmeside add eller tlf-nr med, da det ikk er for at reklamere, men for at folk ka se jeg udtaler mig på et kvalificeret grundlag...

mvh Ulrik

US Boligrenovering
Det jeg godt kan li ved siden er at man i folks signaturer kan se at der osse er foskellige arter af håndværkere tilknyttet og det giver da mig en slags trykhed når jeg får svar på mine spørgsmål.

Men når folk konstant linker til deres egen hjemmeside og iøvrigt sætter link til firmaet i signaturen så smuldrer hele ideen med sådan et forum som dette.

Det er da osse bemærkelsesværdigt med alle de folk som skal ha råd om nye vinduer for tiden.
Jeg er ved at være mæt at at se f.eks Vinduespusheren linke til sit eget firma.

Jeg føler at objektiviteten forsvinden når reklame blander sig med gode råd.

Jeg synes det burde være sådan at man i sin signatur skrev sit navn og eventuel proffesion. Så ved man at man har med en murer at gøre der ved hvad han snakker om....f.eks.

Kun døde fisk flyder med strømmen wink
det der for mig er ireterende er at det giver en masse "støj"men på den anden side er det jo som regel ganske nemt at genmenskue det siste exempel jeg især har bidt mærke i er vinduespusher nu stod jeg lige og manglede et vindue og kiggede så på han side der var ikke det jeg skal bruge men hvis der havde været og prisen ellers var ok havde jeg måske handlet der og så havde det ikke været "støj" men et fint tilbud.
der hvor kæden helt hopper af er så der hvor vinduespusher starter sin klagesang og førsøger at over bevise hele LDS om sine mange år i brancen ehandel med det ene og det andet (jeg ku høre violiner) kort sagt plader hvis det er den måde ens forretning skal kapre kunder er det nok i kuponnyhederne kræfterne skal sættes ind

det korte af det lange er at jeg finder en lille smule reklame ok men ikke det der tæppebompning jeg har før handlet handlet med en lille shop der har "reklameret" her inde fint produkt ok pris flink mand
ellers er det vel jørgen der bestemmer og som jeg forstår det er en stille henvisning til egen butik i underskrift ok?

jacob faglært svejser IWP
[email protected]

jacob faglært svejser IWP

[email protected]

Hej alle

Vi har ret klare regler for reklame. 1-2 linier efter sin signatur er ok. Hvis det er relevant og informativt kan en henvisning til egen side måske være ok, hvis informationen findes her, men det skal være en naturlig følge af svaret og ikke en reklame for sin egen side.

Mit problem kan være, at hvis ikke jeg dagligt læser alle indlæg, fanger jeg ikke reklamerne. En besked med den pågældendes brugernavn eller titel i tråden vil også være ok, så jeg kan eventuelt "tale" med vedkommende eller slette de generende indlæg.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis