Fein Supercut klinger

De fleste vil nok ikke vide hvad det er for et værktøj jeg snakker om, men jeg ville høre om der er en der har fundet et genialt, billigt sted at købe feinklinger - evt. i udlandet. Jeg kender de gængse som carl-ras og lignende - men jeg synes de er rasende dyre og vil gerne finde nogle billigere alternativer. Findes der fx uoriginale klinger eller har de regnet den helt perfekt ud
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
www.ebay.de er et godt udgangspunkt for lidt parallel import af fein klinger.
Tak for oplysningen, men kan jeg handle hos Carl-F som privatperson
Vedr. dyre klinger til fein, får jeg selv genopslebet mine klinger hos klingeper. Jeg sender klingerne, og modtager dem efter en ca. 1 uge. Flere af mine klinger har været slebet mere end 10 gange. Prøv på denne mail : [email protected] Hilsen storforbrugeren

 Vildstrup

Annonce
Skrevet af Erlanddk den 26-05-2007 13:29
Tak for oplysningen, men kan jeg handle hos Carl-F som privatperson

Yes, både i butik og via postordre/internet
Hej Bruger selv Klingeper. Det er både billigt og godt. Jeg har fået meget mere glæde af min Fein-cut, nu hvor klingerne er til at betale. F.eks. en 65 mm klinge til mere end 200 kroner fra ny, bliver renset og slebet til ca 38 kr. + moms, og 35 mm klinge til ca. 33 + moms. Og så er hver 15.ende klinge gratis. Forsendelsen er selvfølgelig oveni, men jeg plejer at samle ind fra venner og kolleger og sende på en gang. Så betaler portoen sig selv pga. rabatten. Klingepers tlf. nr er 29 11 88 64. Det er som om at de slebne klinger holder længere, måske fordi de ikke er lige, men buede foran. Så knækker hjørnetænderne heller ikke af, og det oser ikke når man skærer. Håber at andre får glæde af mit indlæg.
har et import firma hvor jeg i øjeblikket arbejder på at få de mest almindelige klinger hjem til fein og de andre mærker. hvor en klinge for privat person vil komme til at lægge på omkring 40-60kr. får min første sending inden for en måned så kan da sige til når de er her. hvis det er?
har haft prøver ude i tømmerfirmaer med gode tilbage meldinger.
Jeg har i dag snakket med min værktøjsmand, som fortalte at FEIN er begyndt at lave sine egne klinger, og dem som tidligere har lavet klinger til FEIN, er nu begyndt, også at sælge klingerne, til en væsentlig reduceret pris.

Firma der er forhandler klingerne,
http://www.tajima.dk/produkter/klinger/multimaster

Jeg ved at bl.a. STARK sælger dem, men der kan sikkert findes andre forhandlere af klingerne på nettet

www.gørdetgodt.dk - hjemmesiden for os der har lyst til at lave tingene selv - godt og flot ;-)

Jeg genopliver lige en gammel tråd.

Findes Klingeper stadig og hvordan får man kontakt til ham?

Findes der andre alternativer til Klingeper eller andre råd til hvordan man får billige gode klinger til Fein?

Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis