Har jeg overset nogen...! Lopus 913 7000 21-05-2007 19:20 Hva vil i anbefale..! Jeg må købe ny bil for 200.000, den skal være diesel, have plads til en barnevogn i bag.. og så må den gerne være lidt cool...Findes der virkelig kun Skoda fabric og Ford fusion.. Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
njord 6397 7120 26-05-2007 12:44 Husk på at der kommer nye priser her midt i juni....Det er først her afgiftsloven bliver endeligt vedtaget. Og der var vist netop nogle justeringer omkring dieselbiler, noget med billigere afgift med partikkelfilter. De fleste biler vil kunne rumme en barnevogn..... Men der er forskel på hvor meget mere der vil kunne være i bilen.. Og der er forskel på hvor meget du skal skille ad... Men check de nye prislister før du beslutter dig... MVH Njord
Lopus Trådstarter 913 7000 26-05-2007 19:35 vi har besluttede at vi denne gang skal ha en helt fabriks ny bil...! men var ikke klar over det med de nye prislister, så tak for det.. Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
njord 6397 7120 27-05-2007 08:46 Hej Lopus Netop omlægningen af afgiften der nu giver rabat for biler der kører langt på literen, og det er jo specielt en diciplin de mindre biler er gde til, det gælder både benzin og diesel. Dog falder nogle koreanere lidt ved siden af i denne diciplin.. deres motorer er vist alle af ældre konstruktion.. Desuden er der noget omkring sikkerhed der også giver rabat i det nye system og ikke mindst er grænsen for hvornår man går fra 105% til 180% i afgift blevet hævet. Ud over dette sker der jo en masse på gulplade fronten... Men det er ikke aktuelt for dig Tror at det er toyota der har et eksempel på deres yago der i dieseludgaven falder med ca 30.000,- Men den er nok lige lidt for lille.... Men er der ikke en Yaris? Den er jo blevet større.. og der er vist også en Verso version med mere bagageplads. Kender dog ikke prisen.Den nye Fabia er da også ret flot at se på... ved dog ikke om der er kommet en stcar endnu.. eller måske er det ikke nødvendigt?Der er jo også en Roomster fra Skoda... held med kiggeriet... MVH Njord
helja 1135 8520 27-05-2007 09:36 Citat fra LopusHva vil i anbefale..! Jeg må købe ny bil for 200.000, den skal være diesel, have plads til en barnevogn i bag.. og så må den gerne være lidt cool... Findes der virkelig kun Skoda fabric og Ford fusion.. Hejsa..Hvad med Fiat grande ponto.... kia ceed.... Mvh Jan J