Sveden græsplæne !

Jeg har for nyligt fået lagt rullegræs i haven, og det meste gror som var det betalt for det, dog er der nogle "pletter" hvor det er noget svedent.

Jeg har vandet det som jeg skulle, men syntes også jeg har læst noget om at det er helt normalt at der kan forekomme sådan noget.

Skal jeg se tiden an, el. skal jeg købe en rulle græs, og hugge de visne stykker ud, og lægge nyt græs ???

- vil jo gerne have den mest grønne og velplejede plæne i hele nabolaget !
Jeg har for nyligt fået lagt rullegræs i haven, og... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Pas nu på med gødningen! Det kan du komme til at fortryde bittert, når vi får koldere og mere fugtigt vejrlig! :-)
Jeg ser med glæde ud over mine 3000 m2 afsvedent græs!! :-) Så skal jeg netop ikke slå græs i tide og især i utide.

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg har kun forgødet jorden med noget "specielt" gødning der skulle forebygge svampevækst under roddannelsen.

Men det var planen at gøde i næste weekend, hvis der er regn på vej. (igen producentens anvisning)

Jeg har ikke haft græs på grunden i næsten et år, så glæden ved at have fået det, overskygger totalt de ekstra klipninger pga. gødning
Det er en sand fornøjelse at kigge på junior som er rundet 18 mdr. og er kommet på græs for første gang
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis