Puch maxi standard. Vil ikke kører

Hej allesammen!

Jeg købte for to dage siden en puch maxi K. for 3300 kr.
Den har kørt godt lige indtil idag hvor den pludselig ikke ville tage fat. lige så snart man giver gas dør den. Så skiftede vi luftfilteret og det hjalp så lige indtil at den havde kørt 1 km. Hvad kan der være galt?mad mad mad

Håber at hører fra jer.

MVH den nye puch ejer:-o
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hey...

Din kabu er tilstoppet af skidt... skil den ad rens den og så køre den igen...
Citat fra puch-maxi10

hey...

Din kabu er tilstoppet af skidt... skil den ad rens den og så køre den igen...


Okaay. Så prøver jeg det, er det nemt nok eller hvad? eller kræver den en der har lidt forstand på det?confused confused

Tak for svaret, håber at det hjælper.
Citat fra puch-maxi10

nej det er meget let

Det er bare noget lort kan ikke få bundkaret af. (argggh) møtrikker er blevet laver rund(af tideligere ejer) så det er noget værre skidt.:eek: :eek: :eek:
du kan prøve at se om du kan tage dem med en tang eller en flad skruetrækker.(går ud fra at det er stjerne skruer) Hvis du får dem af så husk at sætte nye skruer irolleyes
Annonce
mad confused
Citat fra puch-maxi10

du kan prøve at se om du kan tage dem med en tang eller en flad skruetrækker.(går ud fra at det er stjerne skruer) Hvis du får dem af så husk at sætte nye skruer irolleyes


Det er ikke skruer det er en møtrik og har prøvet med en tang og det hjalp heller ikke..
så noget skrammel.(det er så irrenterende når nogle ødlægger ting ved at bruge det forkerte værktøjsadDer må værer nogle som har skiftet de orginale ud med nogle uorginale)
Nå så tager vi nødløsningen blæs noget trykluft ind gennem benzin tilførslen på kaburatoren(ikke alt for hårdt)blæs derefter luft igennem alle de huller du kan finde også justerings skruer ud med dem og blæs luft ind i huller for fuld blus(husk hvor at de står tæl omgangene når at du drejer dem ud så er det samme antal omgange når at de skal ind igen)til slut slutter du af med igen at blæse luft igennem benzin tilførslen også er det at sætte det på igen og krydse finger for at det virker Dette er kun en nødløsning men burde virkerolleyes
øhh nu har du vel benzin pårolleyes og der kommer vel også benzin ud af slangen når at du åbner for hanen ellers er det filtert der er stoppet i tanken(Hvis at der er benzin i tanken)rolleyes
Hvis det er filteret der er stoppet skruer du hanen ud af tanken der på sidder filteret husk at tømme tanken for benzin først
Citat fra puch-maxi10

så noget skrammel.(det er så irrenterende når nogle ødlægger ting ved at bruge det forkerte værktøjsadDer må værer nogle som har skiftet de orginale ud med nogle uorginale)
Nå så tager vi nødløsningen blæs noget trykluft ind gennem benzin tilførslen på kaburatoren(ikke alt for hårdt)blæs derefter luft igennem alle de huller du kan finde også justerings skruer ud med dem og blæs luft ind i huller for fuld blus(husk hvor at de står tæl omgangene når at du drejer dem ud så er det samme antal omgange når at de skal ind igen)til slut slutter du af med igen at blæse luft igennem benzin tilførslen også er det at sætte det på igen og krydse finger for at det virker Dette er kun en nødløsning men burde virkerolleyes
øhh nu har du vel benzin pårolleyes og der kommer vel også benzin ud af slangen når at du åbner for hanen ellers er det filtert der er stoppet i tanken(Hvis at der er benzin i tanken)rolleyes
Hvis det er filteret der er stoppet skruer du hanen ud af tanken der på sidder filteret husk at tømme tanken for benzin først


Taak for svaret. Jo der er benzin på og har haft skilt benzinhanen ad. og der var ikke det. men nu vil jeg så prøve 'nødløsningen'. Tak for det hjælpsomme svar....
Citat fra Svendsen29

Taak for svaret. Jo der er benzin på og har haft skilt benzinhanen ad. og der var ikke det. men nu vil jeg så prøve 'nødløsningen'. Tak for det hjælpsomme svar....

men bliver nødt til at vente til lørdag eller søndag(Min onkel har forstand på sådan noget, og vil hjælpe mig) men skal nok skrive om den kommer til at virker igen...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis