Fjernelse af træstub

Hej alle

Vi fældede i foråret vores fyrretræ i forhaven og i dag er vi så endelig blevet færdige med at skære det op :p Men nu er mit spørgsmål så... Den har jo selvfølgelig stadig stubben stående er dog savet helt ned til jordhøjde.. Men hvordan får vi den nemmest og gerne billigst fjernet??

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det nemmeste er at leje en stub fræser, det tager dig max. en halv time så er den helt og totalt væk. Og så er den ikke dyr at leje når det kun er en time eller to det drejer sig om.

V.h. Håndværkeren
Citat fra Håndværkeren

Det nemmeste er at leje en stub fræser, det tager dig max. en halv time så er den helt og totalt væk. Og så er den ikke dyr at leje når det kun er en time eller to det drejer sig om.

V.h. Håndværkeren


Super og hvor lejer jeg så lige sådan en henne?? wink
Selv på Syd Slælland må der være firmaer der lejer små maskiner ud, det er som regel dem der også lejer mini gravemaskiner o.l. ud der har dem.

V.h. Håndværkeren
Tusind tak det vil jeg prøve at lede efter
Gift Gift og Gift.
Det er der ingen grund til at bruge.
Hej

Hvis det "kun" drejer sig om en stub, hvorfor så ikke grave den op med håndkraft? Vel får man sved på panden, men når stubben er besejret fåles det nu ret godt.

mvh Anders
Det er endt med at vi får den gravet op... Vi skal alligevel have gravet vores døde ligusterhæk op og naboen skal have gravet el ned i indkørslen så vores genbo tager en minigraver med hjem og fjerner det hele så bedre bliver det ikke :p
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis